Dış çekim yapmadık diye eşim sürekli gündeme getiriyor?

5 aylık evliyim. Düğün gününde dış çekim yerine stüdyo çekimi yaptık. Düğünden önce eşimle konuştuk stüdyo daha uyguna geliyordu o şekilde yaptık ama düğünden sonra sürekli eşim başkalarının dış çekimini görünce üzülüp bana trip atmaya başladı. Ne zaman karşısına bir dış çekim çıksa böyle yapıyor ben de vicdan azabı çekiyorum üzülüyorum... Hatta ona yine sen bir gelinlik kirala dış çekim yapalım dedim ama bu da yine 20 bin küsur liraya mal olur şu an borçlarım var onu karsilayamam. Üzülüyorum o da öyle yapınca bana değer vermiyorsunuz benden küçücük şeyi esirgediniz diyor. Onu çok seviyorum halbuki ne yapmalıyım?

Dış çekim yapmadık diye eşim sürekli gündeme getiriyor?
Cevapla