6 Aylık evliyim, Eşimi maalesef eski sevgisinin profiline bakarken yakaladım önce inkar etti sonra itiraz sonra da özür napmalıyım?

6 aylık evliyiz , (ben evlilik için büyük fedakarlık verdim adamı masrafa bile sokmadım çoğu şeyi ben aldım maaşı düşük ezilmesin diye adam gibi düğün bile olmadı her neyse) instagramında arama kısmında gördüm 2-3 kişi , biri eski sevgilisi (biz 3 senedir birlikteyiz biz olmadan 1 -2 sene önceki sevgilisi. ) Diğerleri de kaşar hesaplar. Neyse ilk önce inkar etti sen bakmışsındır vs sonra itiraf sonra da özür diledi yalvardı ben ayrılalım dedim kötü oldum ısrar edince düşünelim dedim 2 ay geçti ama hala unutamıyorum, ben ona bu kadar fedakarlık yapmışken eski sevgilisine bakmasını aşamıyorum, böyle bir şeyi sevgili iken yakalasam asla evlenmezdim direkt ayrılırdım, ancak şu an ne yapsam kararsızım geceleri aklıma geliyor bu durumda olan evli insanlar ne yapmalı? Gerçekten aldatılmış hissediyorum psikoloğa mı gitmeliyim, ayrılmalı mıyım ne yapmalıyım…

6 Aylık evliyim, Eşimi maalesef eski sevgisinin profiline bakarken yakaladım önce inkar etti sonra itiraz sonra da özür napmalıyım?
Cevapla