Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada şunu belirtmeyi unuttum o 9. Sınıfta ben 10. Sınıfta biraktim liseyi ama lisede ilk günden beri görüşüyoruz yani
Güncellemeler
+1 yıl
3 senedir engelliyo ve engeli kaldırıp yaziyor hicbisey olmamış gibi?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Kankim sevmese sana sarhoşken seni özledim, kokunu özledim demez oda korkuyor rededilmekten
Nasıl yani reddedilmekten mi?
Bazen beni sinirlendiriyor ama bana diyor ki güzel değilsin falan diyor güzel değilsem benle neden konuşuyor ki ozaman doğru değil mi bazen de diyor ki hoşuma gidiyosun
3 senedir peşimi bırakmıyor engelliyo geri kaldırıyor engeli yazıyor hicbisey olmamış gibi
Sarhosken bana diyoki gel yanıma özledim falan
Engelleyip kaldırmasını çözemedim sadece çok karışık bir insan olmalı Allah sana sabır versin
Yani dediğim gibi sadece onun hislerini tam anlayamıyorum
Yaa şaka yapıyor diycem ama saçma
Dediğim gibi 3 senedir böyle gitgelli şu an konuşuyoruz da yani bende çirkin biri değilim onun hoşuna gittiğimi düşünüyorum
Yaa çirkin olsan yani seni beğenmese engeller bi dahada açmaz. Allah kolaylık versin
Yani ben güzelim diyemi sence? Peki engelleyip kaldırıp geri yazması hicbisey olmamış gibi bu ne anlamına geliyorzm
Geliyor?
Acaba sarhoşken engelleyip kendine gelince açıyor olabilir mi?
Hayir hep kafası ayıktı ve bana söylüyordu seni engelliyorum diye ama 1 hafta en fazla 1 aya kalmadan hop Bi bakıyordum engeli açmış ve bana yazmış bide hicbisey olmamış gibi napıyosun diye normal kaldığımız yerden devam ediyoduk
Bana sarhosken yazdı engellemiyor sarhosken yazıyor yanıma gel özledim diye
Ve 1 hafta max 10 gün arası bana yazar napiyosun falan dige
Bide bisey dicem gulceksin biliyorum ama bana Olm diyor bazen konusurken
Yaa çok karmaşık bir insan kendisi ben bile çözemedim kendisini
Peki konuşurken Olm demesi?
Bazen diyor tabi
Olm demesi samimiyetn
Seni erkek arkadaşı yerine falan koyuyor herhalde
Anladım sence ufacikda olsa hoşuna gidiyo muyumdur
Yaa ufakta olsa sana bişeyler beslemiş
Sence Bi erkeğin kız arkadaşına arada Olm demesi normal mi yani bana normal geliyor samimiyetten diyede düşünüyorum amaa
Peki en çok hangi belirtiden anladın bana karşı kucukte olsa hoşlandığını?
Samimiyeten bende mesela. Manit'ya kızım derim
Yani kızım denilirde Olm diyor xkdkdkdkdkxksos yani bide kendisini görsen yani yakışmıyoruz o çok çirkin obez biri
Asla dalga geçmiyorum aksine ben ondan hoşlanıyorum da
İşte kokunu özledim seni özledim engeli açıp sana hiç bir şey olmamış gibi yazması yeterli değil mi?
Ama benim gibi bir kıza yakışmıyor yani cevremdekiler öyle söylüyor diyelim sevgili değiliz
Yaa yaz ona ya çocuğu duygularını açık açık söyle
Bir insanı sevdiğin de onun obez olması iste kusuru vs göz görmüyor biliyo musun ben buraya gelip bu soruyu sorduysam onun dusuncelerini onemsedigim için obezmis sakatmis inan hiç gözüm görmüyor gözüm kusurlarına karşı kör artik
Aşk insanı kör ediyor
Ya bana diyo ki güzel değilsin falan yani nasıl diyim hislerini belli etmemeye mi çalışıyor yoksa beni beğeniyor bana mı güzel değilsin Diyor
Çünkü ben biliyorum ona sorsamda o bana gerçek hislerini soylemicek o yüzden burada bir cevap arıyorum
İlaki yanına yakışmam gibisinden demiştir
Nasıl yani
Bana diyo ki güzel değilsin ama ben güzelim istersen ver bana instagramini atim fotomu gör bak
Yani yanında çirkin kalırım
Kendimi begenmislik yapmıyorum gerçekten güzelim fotomu atabilirim sıkıntı yok ama bana diyo ki güzel değilsin
Bu çocuk bana niye böyle diyor diyorum
@hakan. bektas61
Kaç yaşındasın bu arada
Kızma ama 16
Tamam
Hakan bektasmi adin
Sen benden kesin büyüksündür
Evet
Herkes kendi kafasinda yaşiyor bişeyler
Ne gibi