Benim sadece mesajlarımı okuyan engellemeyen cevap vermeyen biri?

Yazıyorum bu istemsizce oluyor cok yalnızım kendi kendime dusunuyorum ve ona yazıyorum o da okuyor ama gram mesaj yazmıyor hicbir şey soylemiyor goruldu atıyor ama engelde basmıyor sadece okuyor okuyor mu artık onuda bilmiyorum napmalıyım onceden yazmıycam diye kendi kendime söz verdim onlarca kez ama her seferinde birdaha yazdım nasıl bırakıcam ve bu neyden kaynaklanıyor fikri olan
Benim sadece mesajlarımı okuyan engellemeyen cevap vermeyen biri?
Cevapla