Güncellemeler
+1 yıl
Bunu çoğu kişiye yapana olarak sormuştum aslında. Yanlış anlaşılmış olabilir. : ) herkese iyi günler...

Hani daha birkaç gün olmuştur bu... Hemen kıskanmak, sahiplenme duyguları, belki de hesap sormalar falan jfkdk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Kimseyi kıskanmak yok artık 👌
Kıskanırım yani. Yeni veya eski ben varım artık
Ben sahiplenirim elbette. ve kıskanırım ama karışamam ya da müahale edemem elbette.. onu rahatsız etmem d
Ne kadar yaratıcı fikirler bunlar, hayranım sorularına, muhteşemsin..🌝🌝🌝
Yaratıcı fikir mi... Olanı söyledik aslında hm?
Mevcut durumlar diyorsun, evet katılıyorum ve ayrıca karşılıklı olduğunu düşünüyorum. 🌝🌝
Karşılıklı? Jdjdjf sus bakayım sen...
Kişi kendinden bilir işi desem ve uzaklaşsam buralardan… Kfjskf Evet kaçtım ben 🌝🌝🏃♀️
Sabır...
Bazı şeylerde kıskanırım tabii ki ama bunu göstermem tabi. Hissedebilir tabi orası ayrı. :D
Hissediyorsa gösteriyorsundurr.
Ben de göstermediğimi sanıyorumdur sonuç olarak jjd
Sonuç olarak: hayaller ve hayatlar...
Evet ya ölümüne kıskanırım hemde hele ki hislerim varsa.
Bence bu toksik bi olay. Özellikle yeni tanıştığım birisi bana yaparsa hiç tanışmamış gibi yapar uzaklaşırım
Sevgilimse yaparım sevdiğimizi de kıskanmayacaksak
Kıskanç değilim ister yeni tanışayım ister eski
Kıskanabilirim yani. Yine mi yeni enişte kdkf bi dur beeeee. Kıskanıyorsa samimidir yapış işte.
Tabi tabi, önüne geleni kıskan sen gizli üye...
Anlıyorum knk
Aynen ondan..
Hoşlandiysam Ne gerek var şimdi buna düşünceleri dolanır ama kolay kolay belirmez.
Hayır kıskanmam aksine kıskandıracak harekette bulunursa soğurum
Ayır geyende üle olmuyoy bende
Bebekler böyle şeyleri düşünmez zaten minnoşum ndjd
İvet doğyu💘💞🦄
Kim olduğu önemli burada bu kişinin
Aşırı kıskancım ben, kiskanabilirim
Ah bu kıskançlık keşke kontrol edilebilse veyahutta karşı taraf tam güven verse 😢
Yeni tanıştığım kişi bunu bana yapsa hoşlanmam bende yapmam belli bir samimiyetten sonra olabilir o da dozunda olması lazım aşırısı insanı bıktırır
Hemen değilde en 2 3 kez görüştükten sonra kesin kıskanırım 😁
Aşıksam hoşlanıyorsam evet
Oluyorsa da yapmacıktır. Rahatsız eder.
hayır hiç kıskanmam
Başlayabilirim.
Ooo hemen kıskanırım anında
Kimseyi kiskanicak kadar umursamıyorum
Hayır kıskanmam ne hakkım var
Hayır kıskanmam
Seviyorsam kiskanabilirm
Hayır o kadar sahiplenmem çünkü
Hayır genel olarak kıskanmam
Evet yorucu bi durum
Evet kesinlikle
Yanliz değilmişim bende öyleyim h🤣🤣
Hayır
Yok hemen baglanmam
tam darlama olur bu
Hqyir kimseyi kiskanmam
Aramızdaki iletişime bağlı
Umrumda olmaz
Hayır zor severim
Yoooo
Kıskanırım
Bende öyleyim yanliz değilmişim bu sevindirdi :)) shsbsvsh
Zaman geçtikçe