Güzel kızlar neden sevgilisi olmaz yalnz üzgün olurlar cevap verin?

güzel olduğumu düşünüyorum ve kariyerimdede iyi resmi olarak çok sosyal çevrem var üniversitede hep temsilci ve başarılı öğrenci oldum , dışarı pek çıkmam hani diyorsunuzya sigara içmeyen alkol kullanmayan kız oyum işte. Tipe bakmıyorum ben tipi erkekler genelde egolu sevmiyorum kasıyla arabasıyla övünen insanları ben genelde karakter odakliyim hoşlandığıma adim atarım ve herkes bana der ıyyy bunami baktin sen ama Bi şey oluyor o tipi kötü kendimce karakteri iyi insanlar beni çok ortada bırakıyor ne geliyo ne gidiyo süründüryor niye kötüde davranmıyorum ilgi verip sadik oluyorum sonundada gidiyor benden çirkin mal gibi kızlarla oluyorlar neden?

Güzel kızlar neden sevgilisi olmaz yalnz üzgün olurlar cevap verin?
Cevapla