Lütfen arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum siz olsanız ne yapardınız çıkmazdayım?

Arkadaşlar şöyle bir şey var abimle Yengem ayrılmak üzereler bir sene olacak Yengem tabii ki boşanmak istemiyor istemediği için de dava erteleniyor ama şöyle bir şey var abim birisi ile görüşüyor ne kadar öylesine dese de bir senedir neredeyse görüşüyor artık sebep ayrılmasını o kız mı başka mı bilmiyorum ben sadece armut uygulamasından bir dedektif buldum ve kızın ismini biliyorum ama numarası ve adresi lazım çünkü annem ve babam kızla konuşacaklar gerekirse ailesine kadar tehdit etmeyi düşünüyorlar belki geri çekilirse Evine geri döner diye sizce bu yönteme başvurmalı mıyım çünkü annem babam bu işi tek başlarına halledemezler teknolojiden çok fazla anlamıyorlar sizce göz göre göre bunu gözümü yummalılıyım çünkü Yengem çok üzülüyor 20 yıllık evlilik boyum kadar yeğenlerim var onlarda çok yıprandı psikoloğa gidiyorlar sizce ne yapmalıyım
Lütfen arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum siz olsanız ne yapardınız çıkmazdayım?
Cevapla