Aylarca konuştuk, reelde tanıdığım biri bu arada ama baş başa olamamistik bir türlü.
Uskudar için sözleştik, kahve icecektik.. en sevdiğim semte bile düşman oldum 🥹
Buluşmamıza 4 gun kala , sen benden 2 yaş büyüksün ciddi düşünemem dedi. Sadece ciddi dusunecegi kişilerle gorusuyordu herhalde bilmiyom ama çok kırıldım. 1 sa otur yine git yani, söz vermişsin..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bence yedek tutmak içindir
Bunu öylesine demiş bir anlık hevesle tahminim ve bir bahane bulup gitmiş hemde basit anlamsız bir bahane bulmuş zaten ilk başta yaşınızı biliyordu ve yaş farkı çok değil ama öylece gitmiş sizde içinizi döküyorsunuz anlaşılabilir ama insanlar böyle olabiliyor maalesef umut verip bir anda gidebiliyor bu hemen hemen bir çok insanın başına geliyor çünkü insanlar duygularının ne olduğunu bilmiyor bir çok kişi duygularla oynamak nedir bilmiyorlar bunu heves uğruna basit bir şekilde yapıyorlar maalesef üzülürsünüz tabiki ama bir süre sonra geçer merak etmeyin söz versede insanlara iltifat sözü umut verme kelimeleri duygularla oynamak çok basit olmuş olan günlerde kimsenin sözüne kolay inanmayın.
Asıl sorunu kaçırmışsın bence:D