
İyi akşamlar 🌺🌺 eski sorularım geldi aklıma hadi birde şarkı bırakayım size dinleyin..
Hayırlı akşamlar 😊

İyi akşamlar 🌺🌺 eski sorularım geldi aklıma hadi birde şarkı bırakayım size dinleyin..
Hayırlı akşamlar 😊
Bence zor çünkü zıt kutuplar birbirini çekmez aksine iter.. mesela çok basit bir örnek vereyim bir kişi inançlı bir kişi de inançsız.. şimdi birisi inançlıyken diğeri onun inancına ters şeyler yapar bu yüzdende anlaşamazlar doğal olarak.. ya da mesela bir kişi siyah renk severken diğer de beyaz en güzelidir der. burada da zıtlık olur.. anlaşmaları için gerçekten aşık olup farklılıkları görmezden gelmeleri lazım ama bunu yapacak olan da pek yok bu zamanda
şu an bir ilişkim var. Zıt insanlarız. Beni çekiyorsun kendine dedi. Enteresan şekilde onunda zıt oluşu beni kendine çekiyor. Zıt olmak yürütememek anlamına gelmiyor çünkü zıtlık vardır ama anlayış olmayan bir durum olursa yani örneğin bir kıyafet konusu olsun ben mesela dar giyiniyorum veya kısa şort giydiğim için bana bununla ilgili zıt bir görüş bildirirse bende buna anlayış göstermeden ters tepki verirsem olayın ipi orada kopuyor uzlaşma olmazsa istersen zıt olmayın çok uyumlu gibi görünün belli süre sonrasında ayrılık kaçınılmaz oluyor
1 gün dayanamdınız demi:D
Zıt değil zot gibi görünüp zamanla aradaki güvenin temellerini atan insanlar daha güzel ilişki yönetir. İlk izlenim çok önemlidir, taraflar birbirine iyi geldiyse ilk başta o ilişki başa gelen bütün olumsuzluklara rağmen güçlü devam eder
Cevap
19Cevap
Yürümez çünkü zıt bir yapı var ortada. İlişki içinde kavgalar eksik olmaz.
Ne tamamen zıt olmak ne de tamamen aynı olmak mutluluk getirmiyor. Bazı konularda aynı olup bazı konularda zıt düşebilmek lazım
İki zıt insanın önce birlikte vakit geçirmesi gerekiyor ki aşk olsun. Zıt olunca nasıl anlaşıp vakit geçirecekler?
İki mıknatısın ters yüzünü birleştirebilir misin?
O zaman sorunun cevabına "Hayır" diyebilir miyiz?
Mesela örnek verecek olursan iki zıt insan örneği ihtimal var diyorsun ya... Nasıl verebilirsin örneğini?
Ben yapamam şahsen çekici gelse de sürekli sorun sıkıntı yorar insanı kendime yakın olan birini sevmek daha mantıklı
Aşkları ne kadar tolerans kaldırıyorsa oraya kadar yürür zıt da olsa karşılıklı empati hoşgörü ve saygı varsa bir ihtimal olabilir gibi
Biraz zıt biraz aynı olmasıyla daha sağlıklı bir ilişki olacağını düşünüyorum
Çok zor bir ihtimal bu. Çekişme arada olmalı sürekli değil.
Puzzle gibi birbirinin tamamlayıcısı olabilirler, neden olmasın?
İzin verdim yürüyebilirler ama bokunu çıkarmasınlar 😂
Zittan olmaz polyannacilik yapmayalim gencler
Sadece geçici heyecan olur o ilişkide. Devamlılık gereken bır ilişkide uyum önemlidir
Birbirine zıt olan aşktan bir şey olmaz bence direk ayrılık olur
İnsan kendisinde olmayanı sever diye bir safsata vardı
Yürür tabi neden yürümesin
Çok hararetli bir aşk olur ama kısa sürer
Zıtlıklardan güzellikler doğabiliyor.
Zaten onlar yürütür
Yaşar ama Uzun sürmez
Olamaz bence zıt kişiler
Belki zor olur ama imkansız değil
Zıt insan nasıl olacak yürümez bence
Zor bence
Yürür
Yaşar ya nolucak
Sanmıyorum çok zor.
bence bçr gün bile yürümez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?