ne kadar ince ve hoş bir davranış, herkes bunu yapamaz 🥹 Eşi yürümekte zorlanıyormuş sahilde otururken gidip amca elleriyle deniz suyu getiriyor.

ne kadar ince ve hoş bir davranış, herkes bunu yapamaz 🥹 Eşi yürümekte zorlanıyormuş sahilde otururken gidip amca elleriyle deniz suyu getiriyor.

Ne güzel zaten evlilik dediğimiz tam da bu, günümüzde bunlar çok fazla kalmadığı için herkes şaşırıyor, yapabilen engelliler için yüzmek gerçekten iyi geliyor..
Bende bedensel engelliyim yani bastonlarla destekli olarak yürüyorum Kendi işimi kendim yapabiliyorum ama destek almadan yürüyemiyorum, bende çok deniz havuzda yüzdüm ama cildim hassas olduğu için eskisi gibi gidemiyorum.
Aşka inancım kalmadı benim.
Sevdiğim kız beni terketti ihanet etti bana
Gitti bildiğim bir adamla evlendi
Şimdi çocuğu olacak olsun
Mutlu olsun ama
Çocukları olsun
Bir gün maddi olarak iyi durumda olursam ona hayalindeki kuaför ü açacam
Onu zengin edip
Onu rahat ettirecem
O bana ne kadar ihanet etsede biliyorum
O kızı eşi üzdüğü halde geri döndü biliyor çünkü kimsesi yok
Ben onun her zaman ilerde hedefime ulaşırsam
Onun arkasındaki hep destek olan eski dost olarak kalacam ama
O beni bilmeyecek ama
Onu çok seviyorum.
Her zaman da böyle olacak mavişim
Cevap
20Cevap
Hayır aşka inancım kalmadı.. bozuk saat bile günde iki defa doğruyu gösterir
Kurgu bunlar kadın oraya kadar nasıl gelmiş ayarlamış birisi kurgulamış çekmiş gereksiz duyara gerek yok
Siz esas olan ona gösterdiği sevgi için örnek olarak düşünüyorsunuz. Bence onu denize götürecek binlerce yol var. Bu çözüm değil.
Allah herkese böyle eş nasip etsin.. İnsan sevdiğinin tutmayan eli ayağıdır aynı zamanda.
Milyonda bir olacak bişey dayının güzel kalbi varmış
🥺🥺🥺
Yılın Adamı seçilip bilmem kaç milyon dolar ödül verilsin. Karısıyla tatil yapsın 🥺
Bence normal ve olması gereken bir davranış... Sonuçta ulaşamadığı bir şeyi ona ulaştırıyorsun👍
Aşka olan inancım olmasada , kıymet bilene kıymet verilir
Bu fotoğraf vefa anlamına geliyor, aşk değil. Vefa da aşktan daha değerli.
@Bravehrart işte böyle seviyorum seni ❤️
Aşk değil bence sevgi o
Aşk, dünyada bir milyon da bir görülen bir şey.
Aşk meşk yalan işler. Aşk yoktur libido vardır.
Ağlamıyorum gözüme deniz kumu kaçtı 😭
Sevgi böyle birsey
Eğer bi eşim olursa ona canım feda
Benlik işler değil
Aşka inancım can çekişiyor…
Aşka inancım var ama beni bulmuyor bir türlü
Hiç yok😊
çok güzel gerçekten
Kıymet bilinmez
Inancim son gaz devam
Aşka inancım yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?