Çok pişman oldum napacam bilmiyorum lütfen biraz akıl verin siz ne düşünüyorsunuz?

Ben 22 erkek arkadaşım ise henüz 18 yaşında ben yaş konusu mevzusunda her zaman büyük konuştum ve başıma geldi neyse ilk başlarda bu durumu hiç sorun etmiyordum ama arkadaşlarıma söylemeye bile utanıyorum üstelik erkek arkadaşım sürekli öpüşmek elleşmek istiyor onun derdi başkaymış gibi geliyor 2 kere ayrıldık bir şekilde yeniden barıştık cidden hayatımın en büyük hatası olarak kalacak bu durum napacagimi şaşırdım hiç tipimde değil büyü falan mi yaptılar bana başka açıklaması olamaz

Çok pişman oldum napacam bilmiyorum lütfen biraz akıl verin siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla