Eski sevgilimin babasının ölüm yıldönümünde ona mesaj atmam garip mi olur?

Eski sevgilimin babasının ölüm yıl dönümü geliyor. ona bir mesaj yazdım tabi daha yollamadım.
abes mi kaçar yani kötü bir şeymi saçma mı veya atsam da olur mu sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
yazdım bu arada ve gayet tatlı cevap verdi.
Eski sevgilimin babasının ölüm yıldönümünde ona mesaj atmam garip mi olur?
Cevapla