Genelde böyle şeyleri farkedebilecek kadar ilgilenmiyorum insanların beni takibiyle. Beni takip eden eder etmeyen etmez. Ben yalnızca Mustafa Kemal Atatürk'ün izindeyim takibindeyim
Aynen hiç sallama. Bak şimdi aklıma geldi benzer bir olay. Bir gün beni takipten çıkan biri olmuş çıktığını da uzun bir süre sonra yeniden gönderdiğinde anladım. sonra reddedip ben de onu takipten çıktım. O kadar zaman boyunca bir kere bile aklıma gelmedin demek oluyor bu. Gayet acımasızca. Deneyebilirsin
Demi , sonuçta buluşma tekliflerine gitmiyorum, adam buluşalım diye ısrar ettiği yere bir de kız arkadaşımla gidip saatlerce gezdim, ona mı bozuldu ki dedim bende
Dostum sizin için hayat orada akıyor benim için burada yani gerçek dış dünyada. Kim takip etmiş, kim etmemiş, kim ne yapmış ya da yapmamış zerre umrumda değil. Çok değil bunda 10-15 sene sonra "Yıllarımı saçma şeyler için hatcamışım" diye dövüneceksin ama giden zamanı sana hiç bir güç geri vermeyecek :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Genelde böyle şeyleri farkedebilecek kadar ilgilenmiyorum insanların beni takibiyle. Beni takip eden eder etmeyen etmez. Ben yalnızca Mustafa Kemal Atatürk'ün izindeyim takibindeyim
Farketmemiş gibi yapsam daha mı iyi olur sizce
Azıcık cool kalmak için diyorum
Aynen hiç sallama. Bak şimdi aklıma geldi benzer bir olay. Bir gün beni takipten çıkan biri olmuş çıktığını da uzun bir süre sonra yeniden gönderdiğinde anladım. sonra reddedip ben de onu takipten çıktım. O kadar zaman boyunca bir kere bile aklıma gelmedin demek oluyor bu. Gayet acımasızca. Deneyebilirsin
Bunu yapıcam ya, çünkü o gidip gidip gelmeye alışık zaten; yine dayanamayıp gelecek adım gibi eminim. Bu s ger farketmemiş ayağına yatıcam
İyi günlerde kullan bu yöntemi, güle güle
Seni takipten çıkan birine bunu demen sence ne kadar ilgilendirir bunu? Takipten çıktığım kişi üstüne bir de bunu derse feci gülerim
O beni kendi ilçesine buluşmaya davet edip duruyordu , onla buluşmayız bir koz arkadaşımla buluştum diye mi bozuldu acaba dedim bende
Çılgınsın meeen 🍻🤘🤘🤘
Nasıl yani
Kızım bunlar çocukça ya çok da takılma Yani boş ver
Takipten çıkmayın bende
Kızım takipten çık tekrar istek atarsa da sen beni takipten falan mı çıktın da ben de robot vardı de o otomatik takipten çıkanları çıkıyor de.
Öyle şeylerle ilgilenmeyeceğimü bilecek kadar tanıyor maalesef beni
O zaman arkadaşlıktan çık beni takipten çıkan biriyle de arkadaşlık yapmam de sorarsa muhabbeti de kes yani nedir
Bende onu takipten çıkarırım olur biter
Sormaz mısınız ne ayaksın diye
Yoo sormam saçma olur istemedim çıkardım dicek ne gerek var
Öncekinde sen beni iki kere çakardın empati yap diye yaptım demişti
Oofff ne saçma çıkarıp bidaha eklemeler
İyice çocuksu bir ilişkiye döndürdük demi ama ben başka kimseyle böyle saçma iletişim kurmuyorum, bu adamla böyle oluyor
Bende çıkartırım
Bir şey demeden mi
çok üzülür oturur ağlarım
Dalga geçmeyin lütfen
Umurumda olmaz, gitsin kumda oynasın
Ama siz hala onu takip ediyor gözüküyorsunuz, ben onun fanı mıyım ya çok saçma
Kimsenin fanı olmam ben. Ben de onu silerim konu kapanır. Bana ne.
İşte sanki ünlü biri de tek taraflı ben onu takip edicem mal mı ne
Yürüsün gitsin, çık takipten.
Bir şey demeden mi çıkayım sizce
Bişey demeye gerek var mı?
Diyesim var ama öncekinde ben onu bir açıklama yapmadan çakardım diye empati yapayım diye çıkatmış, öyle demişti , şimdi derdi ne sormayım mı?
Boş işler bence. Takip etsen ne etmesen ne, etse ne etmese ne...
Demi , sonuçta buluşma tekliflerine gitmiyorum, adam buluşalım diye ısrar ettiği yere bir de kız arkadaşımla gidip saatlerce gezdim, ona mı bozuldu ki dedim bende
Ben de çıkartırım onu
Ya çıkartcam ama bir şey demeden mi çıkarmalı, ya da o kadar meşgulüm ki farketmedim bile ayağına yatmak mı daha havalı
Seni istemiyordur yapacağın bir şey yok
Anca rezil olursun
Beni de çıkartsaydı o zaman, ben onu hayranı mıyım da tek taraflı takip ediyorum?
Mesaj atarsam mı?
hiçbişey yapmam
Takipten de mi çıkmazsınız
:) çıkarım
O bir şey yapmak işte 😄
O Kadarcık yapıvereyim bari :)
Çakmadan farketmedim bile ayağına mı yatsam 😂
:) Bak en doğrusu benim dediğim. hiç görme. hiçbişey yapma
İşte görmemişim gibi yapıcam, farketmemişim o kadar umrumda değilmiş gibi
evet evet öyle daha iyi :) kim bu?
Bana sürekli sevdiğini söyleyip buluşmak için yalvarıp duran hoşlandığım bey
İstediğini alamayacağını anlamış demekki. sevmiyormuş sadece zükmek istiyormuş :)
Onun olmayacağını anladığı için defolup gitti yani
evet öyle
Engellerim
Silmeden direk engellemek mi diyorsun
Aynen öyle
Kendisi bilir yani
Öyle ama madem komple çıkarsın, ben seni izlemicem ama sen beni izle komik değil mi
Hiç bir şey :D
Farketmemiş gibi takipte kalmak mantıklı gelmeye başladı
Dostum sizin için hayat orada akıyor benim için burada yani gerçek dış dünyada. Kim takip etmiş, kim etmemiş, kim ne yapmış ya da yapmamış zerre umrumda değil. Çok değil bunda 10-15 sene sonra "Yıllarımı saçma şeyler için hatcamışım" diye dövüneceksin ama giden zamanı sana hiç bir güç geri vermeyecek :D
Çok doğru söylüyorsunuz 🤗
Da kimse anlamıyor :D
Fark etmiyorum bile
Hiçbir şey yapmam
O kadar çok sallamam ki yani takipten bile çikmam sanki fark bile etmemişim gibi
Bunu yapayım diyorum bende, bak farketmedim bile gibisinden , çünkü önceki yaptığında sordum, sen iki kere bana bunu yaptım, empati yap istedim dedi
Hiç sorma hiç bir etki yaparki ne sen sor n de ben soyleyim
Nasıl yani popo mu kalkar
Yok sormazsan canı sıkılır kendi yazar o derece söylüyorum sana
Beni ekle ben çıkmam
Profilinin hakkını veriyorsun helal shahdjhsdjd