Uykumdan uyandırılmayı hiç sevmem.. 😂
Kendi hür irademle uyanmak istersem uyanırım ☝🏻
Kendi hür irademle uyanmak istersem uyanırım ☝🏻


Sabah arayıp da bana o telefonu açtırabilecek çok insan yoktur ya çok ısrar etmesi lazım anca hani 50 kez aramak gibi 🤔 mesaj atarım sabahları araşmayı falan sevmem. Bi takıntı gibi bir şey o bende, sabah uyandırmak için bile olsa konuşmayı tercih etmiyorum
Benim çok hoşuma gider açıkçası en azından sabah sabah aklına gelmişim sesimi duymak istemiş tabii çok uykum varsa da sinirlenmem onunla biraz konuşur kapattıktan sonra tekrar uyurum…
Bunu yapmaması hepimizin ruh sağlığı açısından daha iyi olur 😄
Alarm dışında herhangi biri tarafından uyandırılırsam küçük çaplı bir dehşet saçarım.
Uyurken sessize alıyorum telefonu 😃
Rica ederim ☺️
Cevap
28Cevap
Uyku ben çok kıymetli ve kimse bölmemeli.. Sinirlenmesem bile hoşuma gitmeyeceği aşikar..
Ben genelde uyandıran taraf olurum. Ama hoşuma gider uyandırsın olursa severim öyle entrikaları 😅
Hoşuma gider.. O uyandırmazsa ben uyandırırım zaten.. 😄
Öyle bi ihtimal yok uyku düzenim zaten kötü bana bunu yapmaz diye düşünüyorum hayatımdaki kişi… zaten arasa bile gece moduna alıyorum telefonumu… yatarken…
Neden arayıp uyandırdığına bağlı. Uyandırmak içinse sinirlenirim ama kızmam. Biraz sitem ederim. Buluşmak içinse sinirlenmem hiç.
Uyandırılmayı sevmem hiç sinirlenirim erken uyandırılırsam. Kendim istediğim zaman kalkmam lazım. Ama tabi uyandırana da bağlı bu işler.
uyandıramaz ki isterse gelip elektrik süpürgesi çalıştırsın.
fiziki olarak gelmediği sürece uyanmam
Bilemedim şimdi o anki ruh halime bağlı sevinede bilirim onu hiç acımaz incitedebilirim 😂 çünkü uyku benim için önemli
Zaten sabahın köründe uyanıyorum. Lanet alarmın sesini duymaktansa aşkilotamın sesiyle uyanmayı tercih ederim
Uyku ondan kıymetli değil uyandırsın ya sorun değil 🙂
Ne için uyandırdığı önemli, saçma bir şey içinse kızarım ama iyi niyetliyse bir şey dememem
Evet beni kendisi uyandırmak istiyerek arayıyorsa beni düşündüğü için çok mutlu olurum 🤗
Sabahın köründe beni arayan kişi kendine mezarda yer ayırtsın lo
1.2 kere hoşuma gider ama sonrasi bırak yatayim derim artik😂😂
Sorun olmazdı ama erken uyanma konusunda beni geçemez sanırım 🤗
O an bir şey demem ama tekrar uykuya dalamazsam sıkıntı olabilir 😀
Muhtelemen sevgilimden önce uyanacağım için sıkıntı olmazdı. 😂
Arama sebebine bağlı. Normalde bende uykumdan uyandırılmayı hiç sevmem uyanınca sinirlenirim
öyle bi ihtimal yok telefon rahatsiz etme modunda canim
Hoşuma gider zaten 6 da kalkıyorum. Benden erken kalkabiyorsa
Telefonum sessizde , karanlık insanım ben😂
fark etmezz, keske sevdigim adam hayatimda olsada arasa beni
Her sabah olmazsa gider 😅
Aşk olsun 😒 nfjjc
Ayy ne güzel djjfj
En nefret ettiğim şeydir. Bi arkadaşım var o da yapıodu ben telefonun sessize alırım normalde ama bazende unuturum ve o arkadaşm sabah 7 de falan kalkar hep, mesajına cevap vermiom diye arardı. Önemli bişe yoksa insan sabahın köründe birini uyandırmamalı.
Ah be kardeşim her sabah işe gitmek için sabah 7de uyanmam gerekiyor. Alarm sesi yerine sevdiğimin sesiyle uyanmayı tercih ederim
Ne için uyandırdığına bağlı ama genelde hoşuma gider
Kim ararsa arasın açmıyorum sabah anam babam dostum eşim farketmez
Beni istediği saatte arayabilir, arayanlardan değil aramayanlardan korkun 😌
Sevgilim yok. Olsaydı telefon çalar çalar dururdu, çünkü sessizde.
Hoşuma gider Mutlu olurum. :D
Sinir olacağımı sanmıyorum
Sesize alın herşeyin bir zamanı var
Uyandırsın zaten uyanıyorum
sevmiyorum öyle ya sinir oluyorum
Uyandıramaz, telefonum sessizde olur geceleri
Niye beni uyandırıyor ki köy horozu mu bu çocuk 😪
Ne için uyandırdığına bağlı.
Hoşuma gider tabi yok hshshs
Telefon sessizde 😂 istediği kadar arasjn
yapmışlığı var gün şahane başlıyor
Uyanacağım saat değilse açmam
sevgilim yok kfkfk
Hayal ediyoruz hayal 😂😂 olsa sinirlenir miydin, hoşuna mı giderdi öyle soralım sana o zaman. 😂
hayal kuramıyorum ıfjfj
Çok acil bişey yoksa araması sinir eder. Uyku sersemi büyük ihtimal tersleyip bağırırım.
Fırçayı yer 😅
Rahatsiz olurum
Söverim
Hoşuma gider😍
iyi bir sebebi olmasi lazim sinirlenmemem icin:))
Açmam ki 😂
Hoşuma gider
hoşuma gitmez
Hosuma gider
Sinir
Olsaydı
Çok güzel olurdu
Hoşuma gitmez
Tatlı olur
Hayır
Sinirlenirim.
Gider
Bilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?