Eşimle tartışırken bir şeyleri kırıyorum hatta bazen ona zarar veriyorum?

Babam ben küçüklüğümden beri bir şeye sinirlendiği zaman kırardı dökerdi onu çok eleştirirdim. 25 yaşındayım 1.5 yıllık evliyim tartıştığımız zamanlar oluyor trip attığım zamanlar da oluyor sadece bağırdığım zamanlar da ama bazen eşimin de inadı tepesindeyse merdivenin basamakları gibi sinirim artıyor elimde ne varsa yere fırlatıyorum mobilyalara zarar veriyorum hatta eşime bile zarar veriyorum o beni sakinleştirmeye çalışıyor evde baya kötü sinir krizi yaşanıyor bunun olmasını istemiyorum ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum lütfen sen de yardımcı ol diyorum bana sen delisin bu nasıl normal olabilir şeklinde yaklaşıyor. bu arada eşimle sevgiliyken de ara ara yaşanırdı kendisi de beni yükseltmenin yolunu çok iyi biliyor sevgiliyken bir tartışmada yüzüne de söyledim senden önce böyle şeyler yaşamıyordum diye kıyaslamak istemiyorum ama daha önceki ilişkilerimde ben hiç böyle bir şey yaşamamıştım diye. benim durumumda olan var mı ne yapmalıyım bilmiyorum

Eşimle tartışırken bir şeyleri kırıyorum hatta bazen ona zarar veriyorum?
Cevapla