Erkekler uzaktan bakıyor. Yanımdakiler söylüyor. Şu çocuk seni gözüne kestirdi diye. Hep yaşıyorum. Ama yanıma gelen hiç olmuyo?

Benden hoşlanan biri. Eğer ortak arkadaşımız senle konuşmayacak olsa ben senin yanına gelip senden hoşlandığımı söyleyemezdim. Öyle Bi duruşun var. Ne yapacağını tahmin edemezdim diyor. Aslında bu daha iyi sizin için falan dedi de. Neresi iyi? Erkekler belli ki benden hoşlansa da söyleyemiyor. Neşeli biriyim halbu ki

Erkekler uzaktan bakıyor. Yanımdakiler söylüyor. Şu çocuk seni gözüne kestirdi diye. Hep yaşıyorum. Ama yanıma gelen hiç olmuyo?
Cevapla