Hoşlandığım kıza paket bıraktım, dönüş yapmadı. Hatırlatmalı mıyım?

Paketi bıraktığım yeri ona söyledim tamam dedi teşekkür etti gece sabah dönüş yapmadı. Gördüde bilerek mi dönmüyor istemiyor mu? Sormama gerek var mı
Hoşlandığım kıza paket bıraktım, dönüş yapmadı. Hatırlatmalı mıyım?
Cevapla