Evlilikte çok sık kavga olması sevgisizlikten mi olur yoksa iki tarafın bir birine yetersizliğinden mi?

eşim ile çok sıkm kavga ediyoruz sebebi olan şeyler fındık kabuğunu doldurmaz misal bügün annesine gidelim dedim spora gidicem dedi ben de uff geç oluyor dedim bağırdı kendine zaman ayırması lazım mış halbuki ilgisiz taraf benim ve bu beni çok etkiliyor hamileyim ilgi ve şavkat bekliyorum ne dersem sorun olması normal mi yani iş stresinden mi ya da sevgisiz mi yaşayan var mı evli hanımlar yorumunuzu eklermisiniz evli abilerim de örnek vere bilir se belki çözüm bulurum :/

Evlilikte çok sık kavga olması sevgisizlikten mi olur yoksa iki tarafın bir birine yetersizliğinden mi?
Cevapla