o kadar kötü bi ilişkileri vardı ki Anneme yalvarıp babamdan boşanmasını bile istemiştim, evde hiç huzur yoktu cehennem gibiydi yani babam Annemle sebepsizce muhatabını kesti anneme fizikselde psikolojik de şiddet uyguluyordu ben annemi korumaya çalışınca da arada bende dayak yiyordum babam beni hiç sevmedi 3 kız kardeştik bi benden nefret ederdi...
Şimdi karşıma birisi çıksa senden hoşlanıyorum dese zerre inanmam hatta dalga geçtiğini dusunurum.
yoldan geçerken olsun el ele tutuşan çiftler olsun tahammül edemiyorum. Tv da gördüğüm romantizim filmlerini görünce sınır krizi basıyor ortalığı dağıtıyorum... gozlerim bile doluyor hatta ağlıyorum... haklı değil miyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer