Babamla annemin ilişki yüzünden böyle oldum ve böyle düşünüyorum ne yapmalıyım?

o kadar kötü bi ilişkileri vardı ki Anneme yalvarıp babamdan boşanmasını bile istemiştim, evde hiç huzur yoktu cehennem gibiydi yani babam Annemle sebepsizce muhatabını kesti anneme fizikselde psikolojik de şiddet uyguluyordu ben annemi korumaya çalışınca da arada bende dayak yiyordum babam beni hiç sevmedi 3 kız kardeştik bi benden nefret ederdi...

Şimdi karşıma birisi çıksa senden hoşlanıyorum dese zerre inanmam hatta dalga geçtiğini dusunurum.

yoldan geçerken olsun el ele tutuşan çiftler olsun tahammül edemiyorum. Tv da gördüğüm romantizim filmlerini görünce sınır krizi basıyor ortalığı dağıtıyorum... gozlerim bile doluyor hatta ağlıyorum... haklı değil miyim

Babamla annemin ilişki yüzünden böyle oldum ve böyle düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla