Uzun bir yazi ama lutfen okuyup fikir verin. Annem ve babam yaklaşık 10 yıl önce boşandı ve annem resmen babamdan nefret ediyor. Ben annemle yaşıyorum ve sürekli babam hakkında sizlanmalarini dinliyorum "baban benim 15 bin tlm vardı onu yedi yok beni aldatmaya kalktı yok evde kavga cikardi" gibi seyler soyluyor. Babam bunlari yapti mi bilmiyorum yapmis olabilir cunku arkadaslarina falan da biraz kazik atmis bir insan ama bana karşı tavrı çok apayrı onun yanında hem çok eğleniyorum hem bana çok deger veriyor kızım bir yana dünya bir yana diyen bir insan. Normalde evde babamla telefonda bile konusmuyorum annem kızmasın diye ama babamla her sene 20 gün antalyaya tatile gitme geleneğimiz var babam neredeyse butun sene sabah 6 akşam 6 çalışarak bu tatil için para biriktiriyor. Bu tatilde çok eğleniyorum normalde annem kıyafetime içmeme çok karışan haftada 1 dışarı cikmama evde olay cikaran bir insan ama babamla tatildeyken ne kıyafetime laf söylüyor ne onun yanında içmeme hem de beraber vakit geçirmiş oluyoruz. Ama annem bu sene iyice taktı tatili söylemedim zaten babamlara gitmek istiyorum dedim "babanin bana 50 bin tl borcu var onu verene kadar onla görüşemezsin eğer gidersen bütün eşyalarını topla öyle git beni silip gitmiş olursun" diyor. Bu sene dershaneye yazilicam normalde 6.000 tlyi ikisi bolusuceklerdi babam annemi ikna etmek icin tamam hepsini ben karsilicam dedi ama annem hala bana olan borcunu versin banane diyor. Annemle yaşamayı bırakmak istemiyorum burada odam var bütün arkadaşlarım çevrem sevdiğim kişi var her şey burada ama yılda 20 gün de olsa babamı görmek onla da vakit geçirmek istiyorum çok bıktım arada kalmaktan kendimi 5. kattan aşağı bırakasım var artık dayanamiyorum. Sizce ne yapmam gerek?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Uff annen tam ölümcül... düzgünce konuşmayı denedin mi hic
Surekli söylüyorum "Yılda 11 ay sende kalıyorum 1 ay da o adamda kalmaya hakkım var o da benim babam 60 yaşında adam 2 gün sonra bir şey olsa napicam" diyorum "Çok görmek istiyosa gelsin burda iki dolaşın görsün onda kalmaya gitmiceksin önce benim borcumu versin gidersen bütün eşyalarını toplayıp git odanı kiracıya vericem bir daha geri dönemeyeceksin" diyor.
Rest çeksen... belki blog yapıyordur?
*blof
Zaten demin geldi odama gidemeyecegin için mi ağlıyorsun dedi hayır gidicem dedim gidersen eşyalarını toplayıp git bıraktıklarını arsaya aticam hicbir seyin kalmasin bu evde dedi. Artik blöf mu yapiyor ciddi mi gorucez sanırım. Gerçekten bazen neden yaşıyorum anlamıyorum ailemin arasında cekistirilmekten oyuncak bebeğe döndüm, derslerim kötü sınava 2 sene var ama 10 sene de hazirlansam düzgün bir yer kazanamam, aşk konusunda zaten 2 senedir sevdiğim çocuk beni her yerden engelledi, bi tek arkadaş konusunda hafif şanslıyım o da babamlara yerlersirsem gidicek
Ortada depredyonluk durum yok. herkesin yaşadığı kadar yaşıyorsun zorlukları.
O zaman buncacık olaya coktuvume göre herkesten daha gucsuzum sanırım
Sadece ergensin... bir-çok ergen en kötü olaylar kendi başına geliyormus gibi sizlanir. Babamla 1 ay tatil hayal gibi. seni paylaşamıyorlar ama senin için ortak payda da buluşabiliyorlar... bazı şeylerinde kıymetini bil. senin adına uzuldum ve annene kızdım ama bu tutumlari sergileyen kimseye katlanamıyorum
Beni paylaşamıyor değiller belki babam evet ama annem parasını benden çok düşünüyor, senin için babanla 1 ay tatil hayal gibi benim için değil ama o da bana zehroluyor. Senin mantiginla dusunursem afrikada cocuklar acliktan ölüyor diye insanların hicbir seye uzulmemesi derdim var dememesi gerek ama herkesin derdi üzüldüğü kaldırıp kaldıramadığı şeyler farklı ergen diyerek küçümsemen hos değil yine de kendi bakis acin saygi duyarim iyi geceler.
Afrika çocukları kilisesine girecek son insanımdır sen kavrayamamışsın kastettigimi ama neyse dediğim gibi geriliyorum. ergenlik bir dönemdir hepimiz yasadik küçümseme de yok ortada buradan bile anlaşılıyor beni anlayamadigin
Aynen iyi geceler.
Harbi ergensin ne desem boş canım ölmek mi istiyor git kes bileklerini annecim arkadaşların babacım başına toplansın pispislasin kendine gelirsin neymiş ölmek o zaman görürsün
Manyak misin ya? Daha önce sosyal medya platformundan tanistigim bir ablaya de aynı sana anlattiklarimi anlattım "Ablacım ben de bu yaşta şunları şunları yasiyodum bana günlük tutmak iyi geliyodu içimi boşaltmış hissediyordum ergenlikte duygular daha fazla hissedilebiliyor" tarzi konustu sabaha kadar sohbet ettim o ablayla mesela. Ama senin dediğin "Sadece ergensin... bir-çok ergen en kötü olaylar kendi başına geliyormus gibi sizlanir" cümlesi apaçık küçümseme onu kastetmediysen bile yazim tarzin öyle ve ben zaten yeterince kötü hissederken bu kafada bana kendimi daha da kötü hissettiren biriyle dertlesmek istemiyorum bu yuzden de iyi geceler diyorum hala uzattikca uzatıyorsun.
Arada kalma
Bu derdime içim o kadar sıkkın ki buraya anonim olarak yazayım belki bi tavsiye veren olur yol gösteren olur yazayım dedim dalga geçiyorsunuz 41 yaşında adamsınız ayıp.
Dalaga geçmek mi oluyor arada kalma demek?
Evet
Senin beynin yanmış.
Aynen abi, annem babamla gorusmemi istemiyor ama ben istiyorum aralarinda kaliyorum sizce ne yapmalıyım diye soru sormuşum buna arada kalma diye yanıt vermek dalga geçmek değil benim beynim yanmış haklisin aradan cikayim da ayağım sıkışmasın bari
Sen erişkin değilmisin 18 yaşını doldurmadin mi kimle görüşüp görüşmeyeceğini bilmiyor ya da karar vermiyor musun biri annen diğeri baban ikisini de istediğin zaman görme ya da görmeme hakkın var.
Hakkım var zaten kimse bana gidemezsin demiyor babama kalmaya gidersem annem bir daha geri donemezsin beni siler gidersin diyor iste
Saçmalık bunlar
Karışma bence
Karismayacagim bir durum mi kaldi ortada?
Yaşın kaç bilmiyorum ama annen babanla görüşmene karışamaz. Annenin kaprisleri yüzünden babandan ayri kalamazsin. Arada kalacağina istediğini yap
İstedigimi yaparsam %90 bütün düzenim hayatim bozulucak buna rağmen yapmalı miyim
Birak biraz da seni düşunsünler. Anne-babanı görmek senin en büyük hakkin. Tabi sorunlarini tam olarak bilmiyorum
Aradan çık
İnsanların dertleriyle dalga geçmek hoş bir şey değil gerçekten yazık