Sevgilim mesajlaşmanın zaman kaybı olduğunu düşünüyor. Arayıp o şekilde konuşsak daha mantıklı dedi. Neden sizce?

Tamam araşırız ama hiç mesaj atmamak bana çok ilgisizce geliyor? Bugün bu durumu konuşmak istiyorum yanı gün içinde ne yapıyor da mesaj atmak yerine aramak istiyor? sizce?
Sevgilim mesajlaşmanın zaman kaybı olduğunu düşünüyor. Arayıp o şekilde konuşsak daha mantıklı dedi. Neden sizce?
Cevapla