8 aydır konuşuyoruz, kız arkadaşım bana yüzünü atmıyor. Rahatsız edici değil mi?

Beğenmeyeceğimi düşünüyormuş. Ona her haliyle beğeneceğimi söylesem de yalvarsam da kızsam da atmıyor. Çıldırıcam ya. 2 kez attı onu da zorla aldım. Şimdi asla atmıyor. Sonra güya buluşucaz. Yüzün atmaya çekinen biri buluşur mu ya

8 aydır konuşuyoruz, kız arkadaşım bana yüzünü atmıyor. Rahatsız edici değil mi?
Cevapla