6 ay önce beni aldattığını düşündüğüm ve hissettiğim ve beni terk eden sevgilimin yılbaşı akşamı belki birmesaj atar diye bekledim?

Ama herhangi bir mesaj ve bir arama hiçbir şey yok kızlar sizce size soruyorum özellikle aklına bile gelmiyor muyumdur ne düşünüyorsunuz bu konuda lütfen ciddi ciddi yazarsanız çok sevinirim

6 ay önce beni aldattığını düşündüğüm ve hissettiğim ve beni terk eden sevgilimin yılbaşı akşamı belki birmesaj atar diye bekledim?
Cevapla