Benzetilme olayı beni çok rahatsız özellikle de alakam yokken nefret ediyorum?

Sürekli güzel olmayan kişilere bir kaç kez benzettiler beni bugünde iş ortamında beni yeni gören iki kişi alakam olmayan ve güzel olmayan birine benzettiler biri inkar etti benzemiyor diye çok rahatsız oldum insanların içinde kendimi kötü hissettim moralim hiç yok?
Benzetilme olayı beni çok rahatsız özellikle de alakam yokken nefret ediyorum?
Cevapla