En çok beni seevvvvvvv dermişim. 😂 peki siz?
Yeni yıla yeni bir aşkla başlayacak olsan sevgilinden ilk isteğin ne olurdu?

#YeniYılYeniAşk
En çok beni seevvvvvvv dermişim. 😂 peki siz?
Yeni yıla yeni bir aşkla başlayacak olsan sevgilinden ilk isteğin ne olurdu?

#YeniYılYeniAşk
Aşka inanmıyorum bu yüzdene yeni yıla aşkla başlamam.. ama eğer sevgilim olsaydı da sadece beni sevmesini ve mutlu olmasını isterdim.. onun mutlu olması benim için yeterli gelirdi zaten
Cevap
1Cevap
Bir şey istemezdim yeni yılda eski yılın devamı değil mi?
Ben hep en çok sev diyorum yanlış mı yapıyorm ahshajhd
Aşk mı aman kalsın Eros uzak dursun ben kariyer yapacağım
Bana her zaman dürüst ve net olmasını isterim
Net misin değil misin bunu göster derdim
Anlayış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?