Sizde de oluyor mu bilmiyorum sormak istedim yazmak isteyen düşüncelerini yazabilir mi?

En son hayatıma 1 sene önce birini aldım ana kuzusu sorumluluk alamayan bana güvenerek hareket eden birini aldım bunu fark edince de konuşarak anlaşarak ayrıldık aslında o benim şartlarını kabul etmeyeceğimi anlayınca ayrılalım demedi ama olmacam galiba dedi bende o zaman ayrılalım diyip kabul ettim ki zaten ben uzaklaşmıştım. Konuşarak ayrıldık ama ben hayatıma kimseyi alamıyorum onun için değil onu içimde bitirmeli çok oldu ama hevesim yok birini tanıyıp hayal kırıklığı yaşamak istemedim tekrar dönmek istedi kabul etmedim zaten ama kimsenin gerçekten beni sevebileceğini olan inancım yok oldu sanırım sizde de öyle mi?

Sizde de oluyor mu bilmiyorum sormak istedim yazmak isteyen düşüncelerini yazabilir mi?
Cevapla