Önemli değil, atmayabilir.
İlgisiz olduğunu düşünürüm.
Tepkimi koyup ayrılırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
O yazmadığı zaman ben yazıyorum günaydin diye. İlişkide bir şeyleri sadece tek taraftan beklemek, sadece onun göreviymiş gibi görmek doğru ve sağlıklı bir ilişki yaşamaktan çok uzak bir bakış açısı
Bizim toplum da ataerkil sisteme dayandığı için kadınlarımıza her türlü adım yalnızca erkeğin görevidir algısı yerleşmiş/yerleştirilmiş durumda. Bunda erkeklerin de suçu var çünkü kadın yapınca basit olduğu kanaatina varma gibi huyları da var yine bahsettiğim toplumun sisteminden kaynaklı
Mesela bizde, erkek teklif edir , erkek yazar, baba bebegine bakmaz anne bakar, koca yemek yapmaz, evi temizlenmez... gibi komik algılar var oysa batılı ülkelere baktığımız zaman iliskinin hakkını sonuna kadar veren ve herşeyi birlikte üstlenen, birbirine gerçek bir hayat arkadaşı olan çiftler görüyoruz sıklıkla
İlgisini kaybetti diye düşünürüm öyle bir ihtimal olmaz çünkü bizim hayatımızda uyanır uyanmaz ilk beni düşünür bana iyi geceler demeden uyumaz
Teşekkürler
Günüm onunla baslamali o daha uyuyorsa ben atarim ama acil bisey olmadigi sürece atmali bence
Günaydın efenim
Günaydin polis beycim nasilsiniz 😊
Cevap
22Cevap
bir şey demem.. merak ederim sadece. normal de atıp da bugün atmadığı için ama hiç sevgilim olmadı zaten
Atmasın ses atsın ya da gelsin direk mesajla işim olmaz daha 💅
İlgisiz olduğunu düşünürüm.. Sevgilisiysem eğer atmak zorunda..
Sevgilim yok.. Fakat olduğunda bana “ günaydın” mesajı atmazsa muhtemelen şöyle sorardım.. uyanır uyanmaz beni sana düşündürtmeyen dünya telaşın nedir?
Ayrılmakla tehdit ederim pişman ederim atmadığına. Neye dayanarak atmıyormuş pardon? Her sabah günaydın, her gece iyi geceler yazmıcaksa, istediğim ilgiyi vermicekse, dediklerimi yapmıcaksa sevgilim olma vasfını nereden bulmuş.
İlğisiz oldugunu düşünürüm çünkü sevgilimle herzaman iletişimim iyi olmasını isterim gün içinde de devamlı bir birimizi sormamız da gerekir
Demekki sabah uyandığında ilk aklına gelen ben değilmişim, zannettiğim kadar umursamıyormuşum der geçerim. Ona göre de muamele görür
Sürekli oluyor ve bunu yapmiyorsa yemin ederim doğduğuna pişman ederim 😂 tribimle öldürürüm onu bee 😂
her gün görev mi bu asiri sacma bence atilmasi zaten
çok önemli bir şey sanki atmasa da olur a*k :D
Atmalı.. Günümü aydınlatmalı. Atmaması için bir sebep mi var
Dert etmem , ben önce uyanırsam ben yazarım. Önemli olan karşılıklı saygi duymak.
Hayatında bir sorun olduğunu düşünürek telaşlanabilirim.
Madem benimle gün aymayacaktı neden sevgili olduk? Jdjdj
sürekli atmazsa killarinirim ama arada bi atmazsa sorun olmaz bence
Atacak tabiki de
Tepkimi koyarım. Kesin
çok da umursamam
Dakika başı tekmil de versin 😂
İlgisizlik olur
bugün de ben atayım derim ya
Kafasından aşağı buzlu su dökerim 😃
Çok önemli değil.
Sebebini sorardım sadece, büyütmeye gerek yok
neticede insanız normal karşılanmalı
Hiçbir şey yapmam. (saatlerce trip attı) 😂😂
Atmaz atmaz keyfimiyiz 😂
Yorumlara bitiyorum yine 🤣
Kılıç düellosu
önemli değil atmayabilir ama atmazsa darılırım
İlgisiz olduğunu düşünürüm
Her gün atmak zorunda değil
Onemli değil
Önemli bir şey değil
Bende aynı olurum
bir önemi yok
Bişi olmaz
Şart değil
Ağzınj yırtarım
Önemli değil
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?