İnternet & Teknoloji Sevgiliniz her sabah günaydın mesajı atsa rahatsız olur musunuz? seyyar_tayyar Takip Et Xper 6 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Sevgiliniz her sabah günaydın mesajı atsa rahatsız olur musunuz? Sevgiliniz her sabah günaydın mesajı atsa rahatsız olur musunuz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Hayır bu beni çok mutlu ederdi.. aksine atmazsa kırılırdım.. zaten değer veren insan içinden geldiği için günaydın yazar 1 0 Yorumla
Oelwoeowpwpw Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 103% +1 yıl Olmam Zaten sürekli benimle konuşmak istiyor ben yazmazsam üzülür. 1 36 Yorumla July11111 +1 yıl Çok şanslısın benim sevgilim yoğun çalışıyor ve çok konuşamıyoruz sinir oluyorum Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Biz üstelik tıp öğrencisiyiz 😬😬☺️ Yorumla July11111 +1 yıl Ben tıp bitirdim şimdi dermatoloji uzmanıyım ben her zaman ona vakit ayırabiliyorum Yorumla July11111 +1 yıl Ama o böyle yapıyor canım acıyor Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Onun mesleği ne ki Yorumla July11111 +1 yıl Sosyal medya yönetici pazarlama ve reklamcılık Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Bence sizi hak etmiyor. Yorumla July11111 +1 yıl Bilmiyorum bu yüzden geceleri uyuyamıyorum evet çalışıyor her zaman yanındayım ama bende bir insanım Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Yemek yerken su içerken bile alıp bir mesaj atabilir. Yorumla July11111 +1 yıl Evet yolda bile yazabilir ama işte özür dilerim yoğunum diyor Yorumla July11111 +1 yıl Sadece günaydın nasılsın falan hayatımda ne oluyor bilmiyor Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Ya başkası ike konuşmuyor dimi Yorumla July11111 +1 yıl Bunu sordum dayanamadım ama sert cevap verdi Yorumla July11111 +1 yıl Bana olan aşkın ve güvenin bu mu dedi Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Cok değişik ne sana ilgi gösteriyor nede yazıyor olmaz böyle Yorumla July11111 +1 yıl Eskiden böyle değildi işi değiştirdi ve yaklaşik 2-3 aydır böyle Yorumla July11111 +1 yıl Benimde moralim bozuk 🥲😢🥺😢🥲 Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Önceden böyle değilse işinden dolayıdır ozaman Yorumla July11111 +1 yıl Hayır önceden hep benimleydi çok iyiydik beraber şimdi sanki soğukluk var çünkü hayatlarımızı paylaşamıyoruz Yorumla July11111 +1 yıl Sizi rahatsız ettiysem özür dilerim canım sıkkın Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Yok önemli değil dinlerim ben bence açıkça söyleyin konuşun böyle olmasın ben seni özlüyorum diyin Yorumla July11111 +1 yıl Bunu çok söyledim ama bir şey yapamam özür diliyorum dedi her şey geleceğim için dedi Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Karar sizin ozaman Yorumla July11111 +1 yıl Ben zaten 24 saat benimle olsun demiyorum ki onundan özel hayatı var sadece 24 saatin içinde bir kaç dakika bana zaman ayırsın istiyorum Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Bunu bile çok görüyorsa bilemiyorum Yorumla July11111 +1 yıl Ne yapacağımı bilmiyorum bende inatla yazıyorum ama böyle daha kötü oluyor Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Hiç yüz yüze buluşmuyor musunuz Yorumla July11111 +1 yıl Ben yazmasam daha kötü oluyor soğukluk giriyor Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Siz yazmadığınız zaman size yazmaya tenezzül bile etmiyorsa bence hiç üzmeyin kendinizi size değer verip sevecek başka birisini bulursunuz. Yorumla July11111 +1 yıl Şimdi hayır başka ülkede yaşıyorum Yorumla July11111 +1 yıl Bir kaç kez denedim yazmadım ama yazdı özür diledi meşgul olduğunu söyledi Yorumla Oelwoeowpwpw +1 yıl Karakteri felan nasıl Yorumla July11111 +1 yıl Eğer özel değilse bir şey sorabilir miyim sevgilinizle çok ilgilenir misiniz? Yorumla July11111 +1 yıl Karakteri çok güzel insan, rahat biri ailesine ve dinine düşkün Yorumla July11111 +1 yıl Evet ama mesaj atamıyorum problem var Yorumla seyyar_tayyar +1 yıl @July11111 harun abi git başka yerde sazan avla.zaten 9 cevap var sizden 36 bildirim gelmiş bir salın soruyu Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Rahatsız olmam tabiki, bilakis hoşuma gider. Ben hayatıma aldığım insanla herşeyi paylaşmayı severim.. 1 0 Yorumla
helene1 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Asıl atmazsa rahatsız olurum 😄 her sabah bana günaydın yazarak uyanmalı 2 0 Yorumla
yarali_yazarim Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Olmam ama beni buna alıştırır ve koz olarak kullanırsa orada masum hisler ve sevgi yok olur 1 0 Yorumla
July11111 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Hayır neden rahatsız olayım aksine çok mutlu oluyorum 1 0 Yorumla
duygusalprofil Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 364 cevap paylaştı. sevgilimle her saniye konuşabilirim 1 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı. Olmam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır bu beni çok mutlu ederdi.. aksine atmazsa kırılırdım.. zaten değer veren insan içinden geldiği için günaydın yazar
Olmam Zaten sürekli benimle konuşmak istiyor ben yazmazsam üzülür.
Çok şanslısın benim sevgilim yoğun çalışıyor ve çok konuşamıyoruz sinir oluyorum
Biz üstelik tıp öğrencisiyiz 😬😬☺️
Ben tıp bitirdim şimdi dermatoloji uzmanıyım ben her zaman ona vakit ayırabiliyorum
Ama o böyle yapıyor canım acıyor
Onun mesleği ne ki
Sosyal medya yönetici pazarlama ve reklamcılık
Bence sizi hak etmiyor.
Bilmiyorum bu yüzden geceleri uyuyamıyorum evet çalışıyor her zaman yanındayım ama bende bir insanım
Yemek yerken su içerken bile alıp bir mesaj atabilir.
Evet yolda bile yazabilir ama işte özür dilerim yoğunum diyor
Sadece günaydın nasılsın falan hayatımda ne oluyor bilmiyor
Ya başkası ike konuşmuyor dimi
Bunu sordum dayanamadım ama sert cevap verdi
Bana olan aşkın ve güvenin bu mu dedi
Cok değişik ne sana ilgi gösteriyor nede yazıyor olmaz böyle
Eskiden böyle değildi işi değiştirdi ve yaklaşik 2-3 aydır böyle
Benimde moralim bozuk 🥲😢🥺😢🥲
Önceden böyle değilse işinden dolayıdır ozaman
Hayır önceden hep benimleydi çok iyiydik beraber şimdi sanki soğukluk var çünkü hayatlarımızı paylaşamıyoruz
Sizi rahatsız ettiysem özür dilerim canım sıkkın
Yok önemli değil dinlerim ben bence açıkça söyleyin konuşun böyle olmasın ben seni özlüyorum diyin
Bunu çok söyledim ama bir şey yapamam özür diliyorum dedi her şey geleceğim için dedi
Karar sizin ozaman
Ben zaten 24 saat benimle olsun demiyorum ki onundan özel hayatı var sadece 24 saatin içinde bir kaç dakika bana zaman ayırsın istiyorum
Bunu bile çok görüyorsa bilemiyorum
Ne yapacağımı bilmiyorum bende inatla yazıyorum ama böyle daha kötü oluyor
Hiç yüz yüze buluşmuyor musunuz
Ben yazmasam daha kötü oluyor soğukluk giriyor
Siz yazmadığınız zaman size yazmaya tenezzül bile etmiyorsa bence hiç üzmeyin kendinizi size değer verip sevecek başka birisini bulursunuz.
Şimdi hayır başka ülkede yaşıyorum
Bir kaç kez denedim yazmadım ama yazdı özür diledi meşgul olduğunu söyledi
Karakteri felan nasıl
Eğer özel değilse bir şey sorabilir miyim sevgilinizle çok ilgilenir misiniz?
Karakteri çok güzel insan, rahat biri ailesine ve dinine düşkün
Evet ama mesaj atamıyorum problem var
@July11111 harun abi git başka yerde sazan avla.
zaten 9 cevap var sizden 36 bildirim gelmiş bir salın soruyu
Rahatsız olmam tabiki, bilakis hoşuma gider. Ben hayatıma aldığım insanla herşeyi paylaşmayı severim..
Asıl atmazsa rahatsız olurum 😄 her sabah bana günaydın yazarak uyanmalı
Olmam ama beni buna alıştırır ve koz olarak kullanırsa orada masum hisler ve sevgi yok olur
Hayır neden rahatsız olayım aksine çok mutlu oluyorum
Atabiliyorsa atsın
sevgilimle her saniye konuşabilirim
Olmam