Buraya yeni düştüm Merhabalaaar,
Ben üç ay önce biriyle tanıştım kendisi Türk değil. 4-5 kere buluştuk aslında iyi anlaşıyoruz ama ben sanki beni kullanıyormuş ya da sadece zaman geçirmek için berabermiş gibi hissediyorum. Tam sevgilide değiliz önce birbirimizi tanıyalım dedik ama 3 ay geçti, gerçi çok da iyi tanıyorum diyemem. Ne sorular soruyum daha iyi Tanımak için bilmiyorum. Buluştuğumuzda bir şeyde yapmıyoruz arabadayız ya da yürüyüş yapıyoruz oda ben biraz zorlayınca. Biri görecek diye çok korkuyor daha annesi öğrenirse diye annesi bu konular hakkında biraz sert kendisi. Ben Kız olarak daha riskli aslında ama ben çok takmıyorum tabi bende o Korku var ama başka türlü hiçbir şey yapmacayız.
Sizce ne yapım bekleyim mi yoksa yol verim mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer