3 ay önce tanıştığım yabancı çocukla sadece 4-5 kere buluştuk, annesi öğrenirse diye korkuyor. Yolları ayırmalı mıyım?

Buraya yeni düştüm Merhabalaaar,

Ben üç ay önce biriyle tanıştım kendisi Türk değil. 4-5 kere buluştuk aslında iyi anlaşıyoruz ama ben sanki beni kullanıyormuş ya da sadece zaman geçirmek için berabermiş gibi hissediyorum. Tam sevgilide değiliz önce birbirimizi tanıyalım dedik ama 3 ay geçti, gerçi çok da iyi tanıyorum diyemem. Ne sorular soruyum daha iyi Tanımak için bilmiyorum. Buluştuğumuzda bir şeyde yapmıyoruz arabadayız ya da yürüyüş yapıyoruz oda ben biraz zorlayınca. Biri görecek diye çok korkuyor daha annesi öğrenirse diye annesi bu konular hakkında biraz sert kendisi. Ben Kız olarak daha riskli aslında ama ben çok takmıyorum tabi bende o Korku var ama başka türlü hiçbir şey yapmacayız.

Sizce ne yapım bekleyim mi yoksa yol verim mi?

3 ay önce tanıştığım yabancı çocukla sadece 4-5 kere buluştuk, annesi öğrenirse diye korkuyor. Yolları ayırmalı mıyım?
Cevapla