Sevgilim ilk adımı attığı için bana öfke duyuyor olabilir mi?

Erkek arkadaşım nasıl desem kendini fazla beğenen biri maalesef yapı olarak. Kendisi de kabul ediyo bu huyunu.

Bizim küsüp konuşmadığımız zamanlarda ben hiç mesaj atmadım. Hep ilk mesajı o attı. ( Haksızdı çünkü hepsinde) İnstagramımdan kimse için kimseyi çıkarmam demişti. Bunun üzerine ayrılmıştık. Yine gelip o mesaj attı ve intstagramındaki sıkıntılı tipleri sildi.
Ancak ilişkide sanki bunun öfkesini taşıyo. Sen bana yazmadın çünkü ben daha çok seviyorum. Bak senin için şunları bunları yaptım gibi. Bana karşı öfkeli olabilir mi? Eğer öyleyse niye benden uzak durmuyor olabilir

Sevgilim ilk adımı attığı için bana öfke duyuyor olabilir mi?
Cevapla