Sevgilim beni biraz kızdırdı sanırım bende biraz ileri gittim?

Sürekli konuşmak istiyor, birlikte vakit geçirmek istiyor. Özel alan falan hak getire oldu ilişkimizde. 1 yılı geçtik fakat en son o kadar üzerime geldi ki bende biraz ayarsız konuştum sanırım. Yazdıklarımı da paylaşacağım sizlere, bana bir fikir verirseniz sevinirim. 1 haftadır ayrıyız sizce düzelme şansı var mı bu işin?

Sevgilim beni biraz kızdırdı sanırım bende biraz ileri gittim?
Sevgilim beni biraz kızdırdı sanırım bende biraz ileri gittim?
Sevgilim beni biraz kızdırdı sanırım bende biraz ileri gittim?
Sevgilim beni biraz kızdırdı sanırım bende biraz ileri gittim?
Cevapla