Erkek arkadaşımla farklı şehirlerdeyiz, o gidip geliyor. Bugün benden haber beklemeden gelmiş, laf yapıyor. Erkek arkadaşım mı yoksa ben mi hatalıyım?

iyi aksamlar erkek arkadasim uni okuyor fakat okudugu sehir yasadigimiz sehire cok yakin gidip gelme yapiyor sık sık bulusuyoruz ama gun icinde benim etutum oldugu icin aksam gorusebiliyoruz bugun icinde ben kendisine aksam ailevi bi isim oldugu icin belki gorusuruz belki gorusemeyiz dedim ve bugun oglende kendisine gorusuruz bulusuruz tarzinda hicbir sey soylemedim aksam bana mesaj atti ben geldim falan diye nasil yani dedim bana gorusuyor muyuz bulusuyor muyuz falan diye bir sey sormadan gelmis simdi de tum gun sinirliydi onun acisini benden cikariyor laf yapiyor niye soylemiyorsun diye ben de ben zaten sana net bulusuruz demedim sen niye haber vermeden geliyorsun dedim sizce kim hakli

Güncellemeler
+1 yıl
ayrica kendisi de sormadi bugun bulusuyor muyuz falan diye kafasina gore gelmis bana sormadan
Erkek arkadaşımla farklı şehirlerdeyiz, o gidip geliyor. Bugün benden haber beklemeden gelmiş, laf yapıyor. Erkek arkadaşım mı yoksa ben mi hatalıyım?
Cevapla