Merhaba arkadaşlar,
Eski nişanlım ile 2 ay önce ayrıldık. Ailevi sebeplerden dolayı ayirdilar ikimizi. Ayrildigimizda babasına sen adam değilsin, iki gencin arasına girdin dedim. Bugün kaza yaptığını duyudum araba ile. Her ne olursa olsun 1 seneyi askim hukukumuz var, adam beni her zaman arardi ve çok severdi beni. Arayıp bir hal hatır sormak isterim ama yanlismi yaparim diye düşünüyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence ne olursa olsun sonuçta bir geçmişiniz olmuş arayıp geçmiş olsun diyebilirsin ama konuşmayı daha fazla uzatmamani tavsiye ederim
Işte bizim gibi iyi kalpli insanlar böyle düşünür. Bende çok aramak istiyorum ama terslenmekten korkuyorum. Kendime yediremem yani. Peki kızımı arasam yoksa babasinimi
Bence kızı ara
Daha 2 hafta önce her yerden engelliydik, geçen konusmak için açtırdım sonra bir numaramı yine engellemisti diyerini unutmuştu büyük ihtimal. Durum paylaştı bende yanlışlıkla bastım ve elim mesaja gitti. Kıza sonra yazdım kusura bakma valla yanlisliklan Elim mesaja deydi Ben birsey yazmak istemedim diye yazdım. Kız hemen o numaramida engelledi. Ya bu kız beni çok severdi, bu kız 1 senedir her akşam gömlegimle uyurdu. Bana saçının telini kesip kolye yaptırıp verdi. Bu kız bir akşamda ailesi yuzunden vazgeçti benden
Çok üzücü bir durum ne desem bilemedim bunları yaşamışsan bı kez daha düşün öyleyse yazıp yazmamak için
Babası telefonlarıma çıkmadı, babası ile aram çok iyiydi ama mesaj uzeri bu is olmaz oglum unut kızımı diye yazdı. Sende unut Oda unutsun artik bir birinizi aramayın dedi. Ya dedim neden? Amca Ben sana ne saygısızlik yaptim dedim? Sizin bir gunahiniz yok oglum dedi ama olması gereken bu dedi. Sonra 1 hafta boyunca kimseden haber alamadım bende yazdım babasına ben adam gibi kızını istemeye geldim ama sen adam gibi kızını bana vermedin dedim. Allah bizleri yan yana getirmesin amca dedim. Sen benim sevdiğim kızı benden aldın dedim yolladim. Kız halama demis iste benim öyle yazmamla kizin gözünde bitmisim bende dedim biterse bitsin. Onlar elimi kolumu bagladilar dedim. Insan en azından vedalasir böyle koyup gitmek olur mu dedim
Haklısın sonuna kadar ne olursa olsun bitecekse bile mesajla değil konuşarak düzgün bir veda edilerek bitmeliydi ama vardır bunda da bir hayr şimdi değil ama ilerde göreceksin böyle düşün
Babasına yazmakla yanlismi yaptım bilmiyorum ama ben dedim babasına. Seninlen ben 1 senedir baba oğul gibi konuşuyorduk. Ben sana asla saygısızlık yapmadım dedim. Sen telefonlarıma bile çıkmıyorsun bukadardami hatrim yok dedim. Benim eski nisanlim çok saf birisi, çok temiz kalpli. Ben onun için başka şehire bile taşındım sırf para toparlamak için. Yurt dışında yaşadığım icin yanına gitmek istedim ama kız bana böyle davraninca böyle bitirince gidemedim. Sence ayrildigimizda gitsemiydim?
Yani keşke peşini birakmasaydin olayın hemen. O an ki kızgınlıkla babasına yazman kötü olmuş keşke önce bir kızla konuşmaya çalışsaydin olay ne ogrenseydin ama olan olmuş üzülme yoluna bak artık demek ki hayırlı değilmiş
Sen kızın yerinde olsaydın ne dusunurdun?
Yani ben bu kadar olan şeye rağmen aradı diye mutlu olurdum değer gördüğümü hissederdim ve böyle vefalı birini kaybettim diye düşünüp üzülürdüm heralde
Ozaman bu akşam ariyacam, son bir kez kendim içinde kanıtlamak için ariayacam. Bugünde istemezse eyer ozaman bu konuyu kökten kapatıp önüme bakarim
aradim, merhaba nasılsın dedim. Sen beni niye aradın yine dedi. Işte amcam kaza yapmış var mı bı yarası bir şeyi dedim. Senin için bir önemi var mı dedi. Kapat dedi hadi Allah'a emanet dedi. Bende tamam Allah'a emanet diyip kapattim
Anladım. Sen üstüne düşeni yaptın insanlık yapıp aradın vefalı olduğunu gösterdin o da tepkileriyle kendini belli etti. Dediğin gibi bundan sonra önüne bak dilerim mutlu olursun 🙏🏻
Çok teşekkürler, sonradan yazdı bana. Bu ilişkiyi sen bu hale getirdin diye. Kendi ellerinle yaptın diye. Sana olan sevgimi nefrete dönüştürdün diye. Yazistik biraz. Sonra yine engelledi.
Anladım hayırlısı olsun ne diyim
boş ver yapma
Sen kızın yerinde olsan ne dusunurdun?
hukukun eskidendi şimdi sizi bağlayan bir durum yokki ondan dedim yoksa ne yaparsan yap
Çok haklisin