Ayrılalı 3 ay oldu, kısa bir ilişkiydi ama dolu dolu yaşadık. Onu nasıl unuturum?

Ayrılalı 3 ay oldu kısa bir ilişkiydi ama dolu dolu yaşadık ben hata yaptım yalan söyledim güvenini kırdım terk etti tüm suç benim o hayatına baktı normal olarak yeni birisi var hayatında benim için hayatımın aşkısın demişti huzur veriyorsun sen olmazsan kafayı yerim beni sevmezsen delirirdim şimdi bana söylediği benim için kullandığı şeyleri o kız için yapıyor beni dinlemek bile istemedi suçluyum kendi kendime durumu çok kötü bir hale soktum işin aslını bilmiyor dinlemek istememesi normal beni sevmediğine inanmak istemiyorum unutamıyorum kafayı yiyecek duruma geldim ben mi bir yalana inandım o mu kendini kandırıyor ne düşünmem gerekiyor bilmiyorum ama bu duygular düşünceler artık beni yiyip bitiriyor unutmak istiyorum nasıl yapacağım bilmiyorum kendimi affedemiyorum kendime gelemiyorum sürekli ağlamaktan kendimi aciklayamamaktan çok yoruldum nasıl unutulur nasıl geride bırakılır bu düşünceler bu acı

Güncellemeler
+1 yıl
Benim ilk askimsin demişti şimdi hayatindaki insanın ilk aski olduğunu söylemiş (tweet atmis)
Ayrılalı 3 ay oldu, kısa bir ilişkiydi ama dolu dolu yaşadık. Onu nasıl unuturum?
Cevapla