Eski eşim 3 yıla yakın evli ve yuvamı o yıktı ama o mutlu?

Neden yuva yıkmaya sebep olanlar, karşısındakini gitmek mecburiyetinde bırakanlar mutlu oluyor. Olan bana oldu onlar sefa sürüyor. Rabbim yanlarına bırakmasın soframa oturanlar bile nankörlük ettiler onlarıda Rabbime havale ettim. Eşlerini aldatanlara ve ikinci bahar dedikleri şeyi mutlu nasıl yaşarlar. Neden iyiler değilde kötüler kazanıyor. Temiz duygularla sevenler sevilmiyor, nerde kaşar tipler var onlar mutlu oluyor

Eski eşim 3 yıla yakın evli ve yuvamı o yıktı ama o mutlu?
Cevapla