Madem Türkiyede bu kadar sap erkek varsa kızların hepsinin sevgilisi varsa kızlarla kim çıkıyor o zaman saçma değil mi?

Çok saçma Erkeklerin coğu ben kız elini bile tutmadım diyor kızların hepsi de sevgilim var diyor. O zaman kızların nasıl sevgilisi oluyor anlamış değilim.

Madem Türkiyede bu kadar sap erkek varsa kızların hepsinin sevgilisi varsa kızlarla kim çıkıyor o zaman saçma değil mi?
Cevapla