Sevgilim bana hep "Sen çok iyi bir insansın, bu kadar iyi olma" derdi. Beni aldatıyormuş. Kibarca "enayisin" mi demek istemiş?

Sen çok iyi bir insansın bu kadar iyi olma derdi. Acaba bana enayi mi diyormuş kibarca?
Ayrıldım bu arada

Sevgilim bana hep "Sen çok iyi bir insansın, bu kadar iyi olma" derdi. Beni aldatıyormuş. Kibarca "enayisin" mi demek istemiş?
Cevapla