"Sen çok iyisin. Nasıl bu kadar iyisin?" sürekli bunlaı diyor. Ne demek istiyor?

Sık sık her gün konuşmuyoruz ama konuştuğumuzda saatlerce konuşuyoruz. Bana her zaman mutlaka sen çok iyisin diyor. Çevremde senin kadar iyisi yok çok iyisin diyo. O ve kankasıyla normalde yüzyüze konuşmuyoruz okuldaki bazı olaylardan dolayı ama whatsapptan konuşuyoruz. Kankası ya da o her konuşmamızda sen çok iyisin diyorlar. Bu ne demek? Çok iyisin senin gibi olamam olamıyorum nasıl bu kadar iyisin gibi şeyler. Ne demeye çalışıyor?
"Sen çok iyisin. Nasıl bu kadar iyisin?" sürekli bunlaı diyor. Ne demek istiyor?
Cevapla