4 yıllık sevgililikte başkası yüzünden bir dönem ayrıydık. Bir adamla arabada bir şeyler yaşamış. Şimdi beraberiz, ne yapmalıyım?

4 yıllık sevgililikte başkası yüzünden bir dönem ayrıydık. Bir adamla arabada bir şeyler yaşamış. Şimdi beraberiz, ne yapmalıyım?
Cevapla