Görünce yazıyor görmese aklına bile gelmiyorum. Nasıl davranmalıyım?

Neden böyle anlamadım bir işim vardı onun iş yerine gitmem gerekti beni görünce yanıma geldi konuştuk iki üç hafta konuşmamıştık sonra işine döndü ben dışarı çıktım nereye gidiyorsun yanında kim var kerem yanına geldi mi sorgulamalar falan o gün hep yazdı sonra hiç yazmadı bir kaç gün önce bir yerde karşılaştık ortam müsait değildi konuşamadık mesaj attı yanındaki kim sevgilin mi şaka bir yana kardeşin mi yok amcanın dükkanının önünde takılma saçma saçma şeyler dedi bir an dedim bu neyin kafasını yaşıyor mesela şu an yine yazmıyor ama bir yerde görse yazar ne anlama geliyor bu birde gerizkalı gibi konuşmaya başladı artık
Görünce yazıyor görmese aklına bile gelmiyorum. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla