Karımın şartlarında yaşıyorum. Fena mı yapıyorum?

Karımın şartları bir erkek olarak ilk başlarda bana ağır gelse de şimdi alıştım. Evi çekip çeviren, yemeği yapan bulaşığı yıkayan ütü temizlik v. s derken evin işlerini yapan benim, çalışıp evimizi gecindiren o. Bana ben farklıyım kocamı çalıştırmam dedi ben de kabul ettim. Şimdi bazen iş yerindeyken beni arayıp, yavrum akşama ne yemek var diye soruyor 😀 alışamam diyordum bu duruma ama alıştırdı benii

Karımın şartlarında yaşıyorum. Fena mı yapıyorum?
Cevapla