.🤎❤️
Erkeklerin kadınları etkilemek için kullandıkları taktikler nelerdir?
.🤎❤️

Ben kendim için konuşursam benim taktiğim yok çünkü bir kadını etkilemekle uğraşmam beni seven kadın zaten etkilenir kendisi.. ben onu mutlu etmek için ya da sevdiğimden dolayı sürprizler ve jestler yaparım arada tabi ki de.. ama çoğu erkek genelde parasını ya da dış görünüşünü kullanarak kadınları etkilemeye ya da elde etmeye çalışırlar...
Sizi etkilemek için neden uğraşalım önce buna bir açıklık getirelim. 😀
Taktik yapanlar mutlaka vardır ama ben kendim olurum zaten etkilenecek bir şey bulamadıysa da maldır gidebilir :))
Onlar kim 😀
Yorumu okumadan mı cevap verdin acaba😁😁 inş öyledir 😀
Hayır tabiki yorumda bir taktik yoktu da ondan dedin doğru mu okudu diye 😀
Tamam hadi öyle olsun bakalım fes 😀
Eskiden takılırken uzaklara bakma furyası vardı onun ekmeğini çok yedik şükür de artık işlemiyo şimdi daha çok iki tokat atıp ağzına tükürdün mü adamdan sayıyorlar :S
Yok o eksik oldu biraz, sigerken öldürüp dayak atması da lazım anaya, bacıya küfür falan olması lazım , bu yeni paket. Bunu yapmayanı kabul etmiyolla
Delirmişler örtmenim
Teşekkür ederim 😊
Zekası ve ilgisi, ama fazla zekisi de iyi olmuyor orta düzey olsun lütfen ilgisi bol olabilir.
teşekkürler 🌸
Cevap
48Cevap
Taktik kullanmam. Ya sever ya da defolur gider. Ben karekterimi kisiligimi net bi sekilde koyarim onune. Sevgimi ilgimi. Bundan iyi bir sebeb mi var beni sevmesi ya da istemesi icin. Ya beni ister ya da istemez. Taktikleri ticaretimde kariyerimde kullanirim.
Taktik yapalım diye düşünmem açıkcasi bir kadını kadın istemedikçe kimse ve hicbirsey etkilemez. Yani o kadın sen istediğin taktiği yap senden hoslanmadiysa taktiklerin önemi yok ama bir kadın senden hoşlansin taktik bile yapma yine de etkilenir. Yani şunu bunu yapariz demek anlamsız.
19 numaralı bakışımı atmam yeterli oluyor genelde :D düşmeyen görmedim henüz genelde hepsi ya şöyle bakmaaaaağğğ diye eriyolar :D
Bu böyle üst seviye bir etkilemeye çalışmaya girdiyse o işin olacağı varsa da olmaz.
Aynen. Sende istersen olur.
Bunu kadın olrak sizin daha doğru bilmeniz icap etmez mi
Mesela, kimde neyden etkilendin bu zamana kadar?
@fesfsaynen öyle. yoksa ölü doğabiliyo
Beni de öyle. ama kadınlar kaosu sever. erkekler de mecburen, şeytanla oynamak çin, geniş bir formasyonda oynamayı öğrendiler
Kesinlikle tehlikeli. en büyük fitne sizden çıkıyor
72738939202 farklı teknik var hangi birini sayalım
Erkek kadının beklentisini anlayıp ona göre teknik belirlemeyi daha çok sever her kadının isteğine farklı olduğu için kadına göre strateji belirleniyor
Bi yığın dolusu parfüm sürerler ve tabı şık görünürler ve ceblerinde bir avuç dolusu kirli para. Kendilerine olan güven sıfır tabi.
Güzel koku, kılık kıyafet, ortamda alfa bir görünüm elde etmek, özgüvenli bir görünüm ve en son haşin bir bakış, öfff bere buna düşmeyen de ne bilim sjsjsjsj
Ben dürüst bir kişiyim. İlişki yaşamayı düşündüğüm kişiler ise bu dürüstlük ten etkilenip beni reddettiler. Yani dürüst olmamak. Şerefsiz olmak kızları daha çok etkiliyor.
Olması gerektigi gibi bir taktik maktik yok kimseye de haddinden fazla değer vermeye gerek yok sanırsın uçak pisti sanıyolar kendilerini
Derin duyguları kelimelere dökerek kadının ruhuna ve kalbine dokunurken cinsellikten kesinlikle bahsetmemek
Artık hiçbir şey yapmıyorum seviyorum istiyor musun diyorum yok diyor haydi selametle diyorum karıları biz şişirdiğimiz için değer kalmıyor.
Sahtekarlık yalancılık aldatma kandırma kısacası herşeyi en güzel şekilde söylüyorlar bizde kanıyoruz
Taktik uygulamak çok saçma ya kendin olcaksın taktikler işe yaramaz mesele yüksek enerji
Yok... genelde etkilemek için bir şeye ihtiyaç duymam ve bununla vakit kaybetmem
Bazan şiirler yaratır bazan da cümleler dizerim. Çoğu zaman da sessizimdir.
Taktiğe gerek yok. Zaten giderin ve paran varsa kendileri yapışıyor.
Bende taktik maktik yok. Neysem o doğaçlama.
Bende bir taktik yok yok benim red edilme korkum var
Doğal olması yeter bence
Taktik falan onlar boş işler
Kadınları etkilemek gibi bir kaygım olmadığı için kullandığım bir taktik yok
İki güzel laf bir buket çiçek bir adet çikolata kâfi
Taktiksel yaklaşan kimse başarıya ulaşamaz bunun altını çizelim. Hatta olacağı varsa da direkten döndürür. Net ve samimi olmaları kafi aslında.
Kendileri geliyor valla ben suçsuzum 😅
Taktik filan yok, taktikle gelen de olmasın, gerektiğinde yalanı uydururum.
aslında taktik filan yok eğer gerçekten kalbi ve kendi olabilmeyi başarabilirse erkek zaten her şey kendi kendine gelişiyor
Para :D
beni para etkileyemez beyefendi :D
Parası neyse vereyim de sevdiğim yanımda olsun boşversene @fesfs :D
Ben hep özgüvenliyim ex sevdiğim :D 😎
hkldşh ok :D
Baklava yolla arkadaşın evine antep fıstığım istemeye gidicez :D @fesfs
küstü @fesfs :D
bye :D
@fesfs gergin kaçalım bence :D
@Doludoludolu gerginleri durdurma benim işim, düz duvara tırmanıyor benim kiler, demin biri çıkmış masaya, elinde su döküyor biri gitmiş öbürünün, elindekini almaya çalışıyor biri gitmiş kapının koluna asılmış, napcan oğlum bunu sizin evin kapısına mi takcan dedim, hee diyor 😫gözüne baksak dava acarlar MK.
Numaradan sertlik maçoluk
Bir taktigim yok
Umursamaz tavırlar görmezden gelmek.
Sevdiğin şeyler üstüne oynamak.
Hiç etkileyici değiller maalesef
Cinselligi alıp kaçmak sjsjwjq
Herkes çok fena olmuş
Neden engelledin nennnnnnn
Love bombing olabilir
Ne bilelim artık etkilenmiyoruz kii jxnxjxn
becerebilsem bide
Parası ve tipi diyerleri etki yaratmaz
Taktik yok, neysek o saçmalıklara gerek yok
Kendi olmak. Bu kadar
Onunla benim aramda 🤓
Kendini övgü bahsetmesi
Kendizi ele vermeyin beyler saklayın sırlarınızı
şarkı şiir söylemek olur mu acaba bılemedim
Bende var 5 10 taktik hangisini diim şimdi
subayım doktorum demek yeterli
Love bombing
😂😂😂😂
bir kaç gif hala etkili bence
Saçma şeyler
Para 😂
Gerek yokki onlar teklif ediyor 😉
İnce espriler ve üstü kapalı konuşmalar
Gri eşofman :)
Yalancılık?
Hiç bişey yapmıyorum kendi halimde takılıyorum
File çoraplar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?