Sevgilim dünden beri ne yazıyor ne arıyor. Bu durumda ne yapmalıyım?

Dün sevgilimle buluştuk, her zaman ki gibi biraz yakinlastik sonra evlerimize gittik.. Ben her eve gittiğimde beni arardı gittinmi diye, dün eve geldim hiç aramadi mesajda atmadı.. neyse saat 11 gibi ben yazdım durumunu sordum iki kelime yazdı, en son yazdığıma bakmadı, bende uyudu sandım tabi bende uyudum.. bugün defalarca çevrim içi olmuş, fakat ne yazıyor ne arıyor, hiç böyle yapmazdı.. sizce bu durumda beklemelimiyim ya da sormalimiyim neden böyle yaptigini? Hani bir sorunu olsa bu kadar vatsapa girip çıkmazdı.. sizce ne yapmalıyım fikirlerinizi merak ediyorum?
Sevgilim dünden beri ne yazıyor ne arıyor. Bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla