Benden önce de vardır bu kadar hızlı bulamaz vs düşünür müsünüz?
Evet düşünürüm
Hayır düşünmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benden önce de vardır bu kadar hızlı bulamaz vs düşünür müsünüz?
Öyle bir şey görürsem sadece düşünme değil direkt aldatma damgasını koyarım bir daha da hiçbir şekilde hayatıma dahil olamaz iğrenç mide bulandırıcı bir durum
Ya ben bunu tekrar barıştıktan sonra öğrendim, kız yine mesaj attı kendisine bu kim falan derkene
Tamam seninle arası bozulursa onu yedekte tutar o oğlan zamanın önemi yok en ufak uzaklaşmada başka arayışa giren ya da çevresindeki kızlara farklı konuşmaya başlayan birisi ile devam edilmez pişman olacaksın üzüldüm adına seviyorum diye taviz verip aldatılınca ya da sana kötü davranışlara boyun eğince anlayacaksın bakalım balım kendine öncelik verirsin umarım sevgiler öptüm
Yok hayır siz yanlış anladınız olayı ben onunla şu an sevgili değilim, benden ayrılıp kıza gitmiş kızdan bana dönünce geriye benim ayrı iken kızla ilişki yaşadığından haberim yoktu sakladı öyle barıştım, öğrenince de ayrildik
Evet haklısın çok teşekkür ederim cevabın için
Evet düşünürüm ve bu düşünce hiç sekmez doğru çıkar.
Özellikle kadınlar, daima elindekinin yerine kenarda bir yedek tutar, bu arkadas olur, uzaktan tanıdık olur, işleri kötü gidince buna sarılırlar.
Cevap
4Cevap
Yaa o kadar çok seviyormuş ki beni sakatlanırsam diye yedek oyuncu tutmuş 🥰🥰
JGSKSLALAL
İlk günden yeni bir flörte yelken açıyorsa yedek tuttukları olan karaktersizin teki demektir.
Yaaa bırak ilk günü ayrıldıktan sonra 1 saat geçmemiş jsgks
Düşünmeme gerek yok ki %100 vardır gerçektir bu zaten
Konuşmasa bile en azından kafada vardır yani
Gayet isabetli karar vermişim diye sevinirim zararın neresinden dönersem kârdır benim için
Ayrılan da oydu jshsj ayrilmamak için ısrar ettim kanul etmedi sonradan öğrendim bir kızla konuşmuş o gün
JGSKSLA
Ayrıldıktan sonra kimin ne yaptığı kimseyi ilgilendirmemeli bitti yani
Öyle de, sonra bu kızla bitirip bana döndü kızla olan ilişkisini saklayarak ben de barıştıktan çok sonra öğrendim
kizla ne kadsr sure konusmus
@sushiiiii928 bilmiyorum ama tahminimce 1-2 günlük bir şey değil eğer öyle olsa üstüne 1 sene geçtikten sonra kız yazmazdi yine
haa o zaman sorun olabilir eger hani sadece anlik bi sinirle veya bitirmislik hissiyle yapmis olsa ve devam ettirmese belki bi nebze anlasilabilirdi ama senden once olmasa bile senle baristiktsn sonra devam ettirmistir zateb
@sushiiiii928 yani sanırım öyle çünkü 1-2 gün konussalae kız 1 sene sonra yine yazmaz sanırım
Tabi ki çocuk tek seninle konuşmuyormuş yoksa ne ara tanışacak samimi olcak iyi ki ayrılmışsın
Yani bir de o ayrılmıştı, sanki kıza gitmek için ayrılır gibi ve bana geri döndü aralarındaki şeyi gizleyerek
Aynen bende zaten ayrıldım barismadan önce benimle kızı anlatması lazım en azından
Tesekkur ederim yorumun icinnn💜
Düşünürüm ne ara bulmuş
Düşünürüm ama umurumda olmaz
Evet düşünürüm
Tabi ki evet 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?