Evet.
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu konuda kesin bir cevap vermek zor. Bazı insanlar, ayrılık sonrası hemen başka biriyle konuşmanın aldatma olduğunu düşünebilirler. Ancak, bazıları için bu durum aldatma olarak kabul edilmeyebilir. Yani sonuçta ayrılmış ilişki bitmiş
Bizim ilişki 5 senelikti ve kızla konuşmuş benden saklamış aylarca ben daha yeni öğrendim nişanlıyken
Anladım kötü olmuş
Bu şekilde ayrıntıları duyunca aldatma diye düşündünüz mü yoksa aldatma değil diye mi düşündünüz
Aldatma tabiki
Bence aldatma değildir, ilişki bitmiş sonuçta. Ayrılıktan salise bile geçse taraflar istediğiyle konuşup flört edebilir. Ben olsam yapmam, çünkü her şey çok taze. Biraz zaman geçsin 3-5 ay ondan sonra ilişki yaparım
Ya doğru ama konuşmuş sonra bana geri döndü ve bana ben konuştum vs. Diye bir şey sormadı aksine bana konuştun mu hiç birileriyle dedi hayır tabiki dedim sen dedim bende konuşmadım dedi sonradan çıktı konuştuğu aylar sonra
Cevap
29Cevap
Seninle tekrar iletişim kuruyor ise aldatmaktır..
Hayır değil. ayrılık olduktan sonra istediği kişi ile istediğini yapar zaten bitirmişimdir ben.
Eğer ilk kez o gün konuştuysa aldatmak mıdır resmi olarak hayır ama bu o kişinin gerçek karakterini ortaya koyar yani eğer ki ayrılır ayrılmaz başkalarına koşuyorsa zaten sorunlu bir karakteri ve ahlaki yapısı vardır buradan ayrılık kararının ne denli doğru olduğunu daha iyi anlanabilir.
Teşekkürler yorumunuz için, daha önce aynı ortamda bulunmuşlar ama benden saklamış, benden ayrılıp onunla konuşmuşlar onu da benden sakladı
Öyle dediyse daha öncesi vardır bu konuşmanın yani daha önceden o sohbet başlamıştır.
Aynen öyle çok samimi arkadaşının kuzeni bu kız
Bu tip bir durumda doğru olan şey bir daha o kişiye güvenmeyerek o defteri kapatmaktır.
Bir kere yapan her zaman yapabilir.
Onun altyapısı vardır. Erkekler gelişigüzel de başlayabilir ama kadınlar zemini yapmadan kat çıkmaz.
Erkekte de yok mudur altyapısı
Erkekler düz mantık gider. Bu olmuyor öbürünü deneyeyim gibi
konuştuğu kişi arkadaşının kuzeni sürekli de aynı ortamda bulunmuş o gün öncesinde de ama bana söylemedi, daha öncelerden başlamış olma ihtimali var dimi bu fikrinin
Bilemeyiz ama genelde erkekler sevildiği yeri terketmezler. İlgi görememiş olabilir senden
Sevgilinizi sizden ayrıldıktan 1-2 hafta sonra başka biriyle görürseniz veya yazıştığını anlarsanız o 1-2 haftalık değil 1-2 ay öncesinden tasarlanmış bir süreçtir :D
sonuçta adam senden ayrılmış artık başka kızla çıkması aldatmak olmaz
Geri döndü bu durumu saklayarak, aylarca saklamış bilgim yoktu yoksa geri barismazdim öğrenince ayrıldım doğru mu sence
Ayrılmış sonuçta ne aldatması, karaktersiz sınıfına girer ama. Madem sevmiyordun önceden ayrılmalıydın derler adama 😒
Ayrıldıktan kısa süre sonra birini bulmak bile aldatmadır. Arada haftalar geçtikten sonra anca aldatma sayılmaz oldu bitti.
Ayrılmış ise sorun yok ne halt ederse etsin zaten bunu yaptığında ne halt olduğu ortaya çıkar hemen :)
değildir aq daha neyapcak faks mi cekip yollayacak mahkemeye mi gidecek
benden ayrıldı, engelledi sonra gidip orada bir kızla konuşmuş
Öncesinde de konuşmuş olma ihtimalleri yüksek değil mi
kızla konuştuktan sonra bana geri döndü, barıştı yani hatta nişanlandık ve ben nisandan sonra öğrendim aldatma olmaz mı
Sevse zaten bunu yapmaz ama ondan ayrilip sana döndüyse bi boşluga düşüp biriyle olmuştur o yüzden sende giden gelirse kabul etme ben kabul etmem
Geri geldigi zaman böyle bir şey yasadigini bilmiyordum benden sakladı ve nisanlandik, şimdi aylar sonra öğrendim benimle iken de kızı stalklamis biz nisanli iken bende ayrıldım
Aldatma sayılmaz ama hoş değil sonuçta yaşanmışlıklar var saygı duymak lazım
Yeni birini zaten çoktan bulmuş senden ayrılmayı beklemiş
Aldatmak değil de daha çok çapkın bir insan olduğu ortaya çıkar
Evet, aldatmadır. Başka kızlar konuşma niyetinde sonuçta. Ayrılınca aklayıp paklanmıyor.
Ayrıldıktan hemen sonra biriyle konuşuyorsa bunun önceside vardır
Genelde engel attıktan sonra bulunmuş değil atmadan hemen önce altyapı yapılıp konuşur insanlar. O yüzden uyanık olmak lazım
daha önce bu kızla aynı ortamda bulunmuş 3-4 kez ama bana hiçbirini söylemedi
%70 herhalde sevgilisi kendi malı sanıyor benden başkasına gitmez sanıyor
Aynen öyle, benden ayrılmış kızla konuşmuş sonra bana geri dönmüş bende kızla konuştuğunu bilmiyordum kabul ettim öğrenince ayrıldım ilişkimiz de 4 senelikti yani
Zemini önceden hazırlamış demektir
Aramızdaki ilişki bitmiş gitmiş ne alaka
Ayrıldığını söyledi telefonu kapatıp kızla konuşmuş, sonra bunları benden saklayıp bana geri döndü bende bunu aylar sonra öğrendim
Sizin yerinizde ben olsam kabul etmezdim
Olayı öğrenince ayrıldım nişanlı olmamıza rağmen ama kararımı sorguluyorum size de sormak istedim aldatma mı diye siz olsanız ne yapardınız diye
Aldatma bence eger bir erkek benimle ise benimledir başka kadın ne alaka anında bırakırım
Aramızdaki ilişki bitmiş ne alaka dediğiniz için açıklama yaptım aldatma olarak görmüyorsunuz diye
Ayrılmış bitmiş gitmiş ne yaparsa yapsın banane
Bana geri döndü ve kızla konuştuğundan bahsetmedi ama
Ben kimseye ikinci şans vermem. Birine ikinci şans vermek seni vurmak isteyen birine kurşun vermek gibidir, ilkinde ıskaladın al bu şansı kaçırma demek gibi bir şey.
Ben zaten bu olayı öğrenince ayrıldım nişanlı olmama rağmen, ama doğru mu yaptım onu sorguluyordum yani bu aldatmak sayılır mı diye sormak istedim sizlere
Bende sorgulamam. çok net biriyim. Bende tüm kararlar net. Vereceğin en kötü karar bile kararsız kalmaktan daha iyidir
Bir daha guvenemeyecegin için mi şans vermezdin peki
Zamanın telafisi olmaz. Ben ona en değerli şeyimi zamanımı ayırmışım. O da benim bu en değerli gördüğüm şeyi yok sayıp çöpe atmış. Bu yüzden.
Hayır çünkü ayrılmışız
Bunu yapıp sana geri döner ve saklarsa?
Saklamasını istemem
Yollarınız ayrılmış zaten
Ama yaşayıp kızla sonra bana geri döndü ve benden sakladı
Konuşmak için ayrılmıştır zaten ayıp yahu
Sevgi farklı birşeydir bukadar ucuz değildir
ayrılmıssınız sonucta bağ koptu yani
Aldatmak denmez ama ayıp yani
Ben biriyle sevgiliyken bir çocukla buluştu izin vermememe rağmen ayrıldıktan sonra onunla beraber olmuşlardı bu da bıynuzlanmaktır bence 🙄🙄
Yo hayır ama oncesende evet
Aldatma değil ama saygısızlık
Yok be ne aldatması yedeği sağlammış.
Ayrıldığı göre aldatma olmaz artık.
Hayır ama bendeki kredisi hepten biter
Ama kadınlar bir dalı tutmadan diğerini bırakmaz
Ayrılırsın yani öyle mi
Ya aklımdan silmem daha hızlı olur
Bizim bir de 5 senelik ilişkimiz vardı, kızla konuşmuş sonra benden saklamış ve nişanlı iken öğrendim o gün ayrıldıktan sonra hemen biriyle konuştuğunu
Kötü bir şey, umarım unutursun en kısa zamanda
Teşekkürler
Tabiki evet aq..
Nerde zihniyet nerde karakter
Tokatı bi yapıştırım Allah’ına gönderirim onu
Pek umrumda diğil
Hayır
banane :)
evet
Hayır değil
Evet.
değildir
Bence öyle
Yani duruma goree
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?