Sevgilim çok uzak mesafede afganlı ama çok iyi birisi bana karşı ayrılmalımıyım?

Kendisi afganlı önyargı ya da ırkçılık yapmayın 2 dk , insan gibi söyleyin kendisi çalışıp türkiyeye gelmek istiyor ama bazı hareketleri çok çocukca geliyor bazen çok rahatsız oluyorum soğuyorum bencillik yapmak istemiyorum İyi birisi her ilgimi karşılıyor bebek gibi seviyor ama hayatını ailesini bırakıp geliceğini düşününce kötülük yapmış gibi hissediyorum ailemin kabul etmeyeceğini düşünüyorum veya ben bazen öylece oturup dizi izlemek istiyorum gidip küsüyor çocuk gibi sürekli, bende sevmiyorum öyle arada bir rahat kalmak istiyorum uyumlu olmadığımızı düşünüyorum ayrılmalımıyım o evden çıkmayan bir tip bende durmayan

Sevgilim çok uzak mesafede afganlı ama çok iyi birisi bana karşı ayrılmalımıyım?
Cevapla