21 olmama sayılı günler kaldı, bir kez bile teklif almadım. En önemlisi güzellik mi?

Biraz kafama takıyorum yani tamam ben de asosyalim bu var ama hiç ortamlara çıkmıyor da değilim açılmak için çabalıyorum üniversiteye gidiyorum kursa da yazıldım ama yok yaşın daha çok genç bilmem ne falan demeyin burada 25-26-27-28-29 yaşlarında olup hiç sevgilim olmadı ya da beni beğenen isteyen yok diye soru soranlar bir hayli fazla benim de sonumun böyle olmasını istemiyorum güzel de değilim öyle ama en önemlisi de güzellik sanırım değil mi

21 olmama sayılı günler kaldı, bir kez bile teklif almadım. En önemlisi güzellik mi?
Cevapla