Eşim aramıyor, sormuyor. Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki?

Eşim 2 haftadır farklı bir şehirde. 2 hafta daha gelmeyecek. Yani 1 ay yok. En son sinir krizi geçirdim ki suçlu eşimdi ama kriz geçirdim diye herkes beni deli ilan etti suçlu ben oldum evi terketti. 1.5 yıldır evliyiz evlendiğimiz günden beri benimle doğru düzgün ilgilenmedi bilgisayardan kalkar, telefona. Telefonu bırakır, bilgisayara geçer. Oyun falan değil. Proje yapıyor ama hayatta her şey para değil bende bir kadınım. Bir şey söylediğimde beni sallamaz, her zaman küçümser, dalga geçer çok fazla yorum yapar ki ben bir de mühendisim düşünün artık. En son ki kavgada suçlu o olmasına rağmen yuvam yıkılmasın diye ayaklarına bildiğiniz kapandım yuvamızı yıkma diye, babası geldi bu iş bitmişti dedi onun da ayağına kapanmadım ki az kalsın ailem beni reddedecekti bu hareketimden dolayı. Eşim evi terketti kafası karışıkmış 1 ay sonra gelecekmiş arkadaşında kalıyor, beni bir kez aradı o da annesi aradın mı diye sormuş kızar gibi konuştu daha ne aradı ne etti. Kaç gündür öldüm öldüm dirildim. Yüzüm çöktü hiçbir şey yapasım gelmiyor ama o arkadaşında. Beni cepte görüyor, kendimi o kadar değersiz hissediyorum ki ne yapacağımı şaşırdım
Eşim aramıyor, sormuyor. Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki?
Cevapla