Uzun boylu bir erkek ile kısa boylu bir kadının ilişkisinde görsel açıdan kötü bir görüntü olur mu? Bilirsiniz ki ülkemizde insanlar için çok fazla yakıştırma yapıyorlar. Siz de bu düşünceye katılıyor musunuz?

Uzun boylu bir erkek ile kısa boylu bir kadının ilişkisinde görsel açıdan kötü bir görüntü olur mu? Bilirsiniz ki ülkemizde insanlar için çok fazla yakıştırma yapıyorlar. Siz de bu düşünceye katılıyor musunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
kadınların hayali böyle boy farkı zaten :D komik duruyorlar
Tabikide güzel. O erkeği yatağa bağlayıp da üstünlüğün bana geçmesi muazzam olurdu aslında. O kas yığını karşında çok aciz duruyor o an
Bu bence erkeklerin de hayalidir ama asla söylemezler. Ayrıca benim de öyle 😂
Ya şimdi çok yüksek konuşmak istemiyorum ama abi minyon kızlarda biraz şeytanlık var. Kötülemiyorum korkuyorum onlardan 😂
eskiden tatlı bulurdum ama artık boyuma göre kişileri daha çok beğeniyorum 157 yim 175 biri ideal bence
İtiraf edeyim komik görünüyor biraz ama bu konseyi ilgilendirmez kulak asmamak lazım aşkınızı yaşayın istediğiniz gibi
Boyum 1.57 daha once 1.90 civarındaki erkeklerle görüştüm. Yanlarında kendimi hep bir tık rahatsız hissettim, insanlarında ilgisini çekiyor sokakta vs. Bizim gibiler icin 1.75 civarındaki erkeklerin uygun olduğunu düşünüyorum. Belki en fazla 1.80'e çıkabilir. 1.90 erkek arkadaşımı öpmek istediğimde öyle uzanıp öpemiyordum mesela, zıpladığımda yine ulaşamıyordum kendimi gülünç hissediyordum. Özgüvenimi kötü etkilemişti.
aynısı gerçekten 175 aşırı uyumlu duruyo, ve dediğin gibi kötü hissetme de olmuyo
Genel olarak böyle değil mi zaten? sevgilisinden uzun olan kadın sayısı çok azdır.
Uzak mesafe ilişkisi tam olarak bu😂😂😂
Valla çok da güzel olur bence hehehe
Fazlası kötü duruyor
Ben 1.98 im 1.55'te olmaz yani
Tc kızı hayali
Fazla fark varsa kötü duruyor
Abi kardeş gibi duruyormuş.
resimdeki gibi abi kardeş gibi durur
Çok uzun olmasin
Mesela senin için ideal olan nedir
186 yeter