Erkekler karşılarinda ağlayan kız arkadaşları hakkında ne düşünür?

Sevgilimle son 1 haftadır aram bozuktu normalde de çok duygusal bir insanım ve üstüne regl döneminde ekstra duygusaldim o da bunu biliyordu.Ona çok kırıldığımı söyledim ve göz yaşlarımı tutamadım ağladım karşında. O ise hiç bir tepki vermedi ve neden ağladığımi sordu yanıma gelip sarilmadi bile sadece izledi. Benden tiksinir gibi baktı içim parçalandı daha çok ağladım. Siz ne düşünürsünüz bir kadın karşınızda sizin için ağlıyorken

Erkekler karşılarinda ağlayan kız arkadaşları hakkında ne düşünür?
Cevapla